Gå til innhold

Snodig sak

Anbefalte innlegg

Kjørte en test med 3d mark 2001 se på et msi g4 ti 4600 kort og fikk 11240 poeng , neste gang falt det til ca 9500 poeng, har prøvd andre kort men poensummen blir lavere feks Abit ti 4600: 8300 poeng

Asus ti 4600 : ca 8400 poeng Gainward ti 4600 8518 poeng, kan det ha skjedd noe med andre komponenter feks minnebrikken eller, ser hva andre får med stort sett samme oppsett så er jo dette lavt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke systemforandringer gjorde du mellom den første gangen og den siste? Har du gjort noe som kan ha svekket ytelsen?

Er rett og slett fan. Hvis ikke det var så veldig lenge mellom de to gangene kan det være du kan prøve "system restore" eller på norsk; "systemgjenoppretting"? Dette er selfølgelig ikke en mulighet hvis det er snakk om kort tid mellom de to testene...

Lenke til kommentar

..altså..du gjorde dette for moroskyld...har skjermkort til 10 000 kr og tester for fun????...eller skriver du for en annen norsk IT publikasjon....hva slags tid er det å bruke fritiden sin på?????..om det bare er for privatinteresse...og i det hele tatt kjøpe 4 - 5 topp of the line skjermkort...hallo????...*s*...nå er jeg spendt på et svar asså!!

AKIRA

Lenke til kommentar

Ja jeg gjorde det for morro skyld har du problemer med det??? Jeg fikk forresten låne kortene av en web butikk og kjøpte et av de ,de andre gikk i retur.

Hvis du prøver å antyde noe her gjør jeg oppmerksom på at jeg ikke har noen befatning med databutikker, jeg bor i NORD NORGE og yrket er SNEKKER (forøvrig en godt betalt jobb). Forøvrig ber jeg deg passe din fritid så skal vel jeg klare å holde rede på min, det er rart hva enkelte legger seg bort i

[ Denne Melding var redigert av: hjalle på 2002-06-09 23:40 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-09 23:53, aschj skrev:

Siden han sa 'sure oppstøt', så tenker jeg han mente fyren som kritiserte, og ikke svaret.

Det medfører riktighet. :smile:

Det er fullt lov å svare på tiltale. Det gjør jeg også. :grin:

Lenke til kommentar

Man har blitt irettesatt for språkbruken. Beklager så mye!

La meg si det på en annen måte:

Vennligst hold dere saklige og høflige. Uttalelser som går i retning av "skaff deg et liv", "hva gjør du på fritiden" osv. er ikke akkurat uhøflige. Jeg henstiller til at den slags oppførsel ikke forekommer på dette forumet - det kan man ta på mail, slik at andre slipper å lese slikt.

Ha en fortsatt fin dag!

Mvh. Yummy.

Lenke til kommentar

...tror varmen gjør noen litt hårsåre her..det var en spøk......og ikke ment som noe sure oppstøt..men ser du ikke humoren i situasjonen????? En privatperson uten noensomhelst profesjonell interesse reformaterer en PC 4 - 5 ganger for å få "rene" tall i en 3D test av 4 - 5 skjermkort????....syntes hele situasjonen var hysterisk..men seff..har du det gøy...keep it up!!

Kjøp litt jordbær og fløte og sukker og kos deg i varmen!!

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...