GRendal Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hei gutta. står mellom disse to PCene: IBM T41P kjøpt I september, Bruktpris: 17000,-' ELLER IBM T42P Den jeg ser på har 80GB 5400RPM HD istedenfor 60GB 7200rpm disk... Kjøpt i November, Bruktpris: 21000,- Begge maskiner er strøkne og i så måte likeverdige. Millionspørsmålet: Hva ville dere tatt? Er T42P verdt merprisen på 4000 kroner? Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Nei, det var en meget stor prisforskjell for en minimalt bedre maskin. Jeg ville kjøpt nr 1. Edit: Det er vel tråd nr 20 du har startet angående ny maskin, påtide å bestemme seg snart? Endret 3. januar 2005 av Frekkas Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Nei, det var en meget stor prisforskjell for en minimalt bedre maskin. Jeg ville kjøpt nr 1. Edit: Det er vel tråd nr 20 du har startet angående ny maskin, påtide å bestemme seg snart? hehe....tar sin tid Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Begge maskiner er strøkne og i så måte likeverdige. Millionspørsmålet: Hva ville dere tatt? Er T42P verdt merprisen på 4000 kroner? Ellers så var begge disse ganske dyre, disse bruktprisene ligger over hva en slik PC koster ny på Datateam pris. Endret 4. januar 2005 av kjetilkl Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Begge maskiner er strøkne og i så måte likeverdige. Millionspørsmålet: Hva ville dere tatt? Er T42P verdt merprisen på 4000 kroner? Ellers så var begge disse ganske dyre, disse bruktprisene ligger over hva en slik PC koster ny på Datateam pris. kun bedrifter som kan få datateam pris jeg meldte meg inn som student og betalte 950 kroner, men da hjalp alle tilbud utenom IBM PC-utstyr... glemte å lese hele teksten Endret 4. januar 2005 av GRendal Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Begge maskiner er strøkne og i så måte likeverdige. Millionspørsmålet: Hva ville dere tatt? Er T42P verdt merprisen på 4000 kroner? Ellers så var begge disse ganske dyre, disse bruktprisene ligger over hva en slik PC koster ny på Datateam pris. Jepp, kan bare si meg enig med kjetilkl her. Det var en temmelig stiv pris for brukte laptoper! Har en T41 selv, og mener den kostet ca. 16-17000 ny, inkl. mva. Arbeidsgiver betalte den riktignok, så jeg fikk aldri noe regning på den. EDIT: Merket meg akkurat det samme som GRendal... Og til akerman: Jeg mente T41p. Men jeg skjønner ikke hvorfor du svarer på engelsk? Jaja, uansett, ser ut til at 17000 for en par måneder gammel T41p ikke er så fryktelig ille likevel. Litt stivt, men ikke fryktelig ille. Endret 4. januar 2005 av Jungel Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 kun bedrifter som kan få datateam pris Det vil jo da allikevel påvirke bruktprisen i markedet. Lenke til kommentar
akerman Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Begge maskiner er strøkne og i så måte likeverdige. Millionspørsmålet: Hva ville dere tatt? Er T42P verdt merprisen på 4000 kroner? Ellers så var begge disse ganske dyre, disse bruktprisene ligger over hva en slik PC koster ny på Datateam pris. Jepp, kan bare si meg enig med kjetilkl her. Det var en temmelig stiv pris for brukte laptoper! Har en T41 selv, og mener den kostet ca. 16-17000 ny, inkl. mva. Arbeidsgiver betalte den riktignok, så jeg fikk aldri noe regning på den. There's a huge difference between T41 and T41p The T42p is not worth the added price. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 t41p fikk du jo til en rimelig penge etter mitt skjønn. Forskjellen mellom disse modellene er minimal, og det forundrer meg at prisforskjellen er såpass stor i butikkene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå