Isdas Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg satt her en dag (rettere sagt kveld) og surfet på internett... Jeg trykket på startsiden min, som er MSN.no, for å se hva de hadde skrevet om flomkatastrofen... Plutselig fikk jeg se noe som jeg reagerte ganske kraftig på... Det var ikke tittelen som satt mine "følelser" i sving, men plasseringen av linken... Kvalmt.bmp Lenke til kommentar
Isdas Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Altså veien til billigere ferie....... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 "HAHAHAHAHA!!!" nei, seriøst, jeg reagerte ikke på den i det heletatt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er jo en reisenyhet, så? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kvalmt, omtrent som den norske pressestandens oppførsel i disse tider. Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Kvalmt, omtrent som den norske pressestandens oppførsel i disse tider. Vennligst utdyp sånne påstander... Vell, tvilsomt at dette var bevist gjort av msn.no..? De har vel sikkert bare kategorisert den under reiser, også gjør websystemet sånn at den hiver automatisk opp reklame. Dette er jo ikke noe annet enn litt lite gjenomtenkt og/eller en liten uheldig feil..? Endret 4. januar 2005 av troyel Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Litt uheldig av msn, men det er neppe gjort med vilje. Ser ingen grunn til å henge noen for dette lille feilgrepet. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det der er nok ikke gjort med vilje nei... har sett liknende saker der vg og dagbladet har fått hets for å plassere veldig usmaklige reklamer ved siden av enkelte artikler. Dette har å kjøre med systemene som genererer reklameplassene på sidene deres. Det evner ikke å koble slike ting... så som sagt, dette er nok ikke gjort bevisst. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dette skjer automatisk, relevant reklame blir plassert ved artikkler som angår temaet. reiseartikkel = reisereklame. husker når det var han som la seg ned på veien i mumitrollkostyme og ble kjørt over å drept. Var reklame for "mumiland pakke" i reklamene rundt. dette fordi den har truffet med "riktige" stikkord i reklamen. tviler sterkt på msn.no kan direkte lastes for dette, eneste er at de bør ha fjernet det når det ble oppdaget. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Eier ikke folk respekt? Hva er dette for noe tull? Jeg hater folk som utnytter denne form for reklame, en ting er ihvertfall sikkert, jeg kommer ikke til å slå til på det tilbudet. Jeg er sjokkert over denne annonsen, tror ikke denne personen som skrev denne reklamen er helt god i hodet. Forferdelig. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Eier ikke folk respekt? Hva er dette for noe tull?Jeg hater folk som utnytter denne form for reklame, en ting er ihvertfall sikkert, jeg kommer ikke til å slå til på det tilbudet. Jeg er sjokkert over denne annonsen, tror ikke denne personen som skrev denne reklamen er helt god i hodet. Forferdelig. Det er kanskje flere grunner til at du ikke vil slå til på det tilbudet. Muligens fordi du ikke er gammel nok til å reise på ferie aleine. Ellers kan det være en fordel å lese hele tråden før du svarer. Det virker ikke som om du har gjort det i dette tilfellet. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kommer nok til å bli mange billige Thailandsturer fremover nå. Vil du bli med TheWiz? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 jeg er med fjotten, om jeg får lov.... gikk forbi et reisebyra med dama, måtte jo falle meg inn å nevne det. man må se litt humoristisk på det. men når ting kommer litt mer til "normalen" så vil nok thailand bli noe billigere? i og med at de må bygge opp lande som turist-sikkert igjen? bare en tanke.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Det er bare å reise, turisme er den beste hjelpen de kan få fremover. Endret 7. januar 2005 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er bare å reise, turisme er den beste hjelpen de kan få fremover. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Gode annonsesystemer skal være kontekstsensitivt. Dette systemet var visst ikke helt det... Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hehe. Dette er vel ikke noe å lage noe fuzz ut av.. Er jo bare en liten glipp. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dette er ikke lagt ut bevist, det kommer av database systemet! Hva skal du gjøre? Bli sint på datamaskinene deres? Forøvrig så har sindres helt rett! Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hehe. Dette er vel ikke noe å lage noe fuzz ut av.. Er jo bare en liten glipp. Greit det men når systemet er satt opp slik kan de hvertfall endre hele systemet slik at sånne "glipper" som omhandler så utroooolig mange mennesker ikke skjer.. Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Gunners,08/01/2005 : 14:19] Hehe. Dette er vel ikke noe å lage noe fuzz ut av.. Er jo bare en liten glipp. Greit det men når systemet er satt opp slik kan de hvertfall endre hele systemet slik at sånne "glipper" som omhandler så utroooolig mange mennesker ikke skjer.. Det er lett å si i etterkant. Man vil ha haugevis av slike situasjoner, f.eks bilreklame når overskriften er bilulykke, skireklame i etterkant av rasulykke osv. Dette minner meg forøvrig om BIOS-feilmeldingen "Keyboard not found. Press F1 to continue", det er ikke alltid alt er like gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå