Gå til innhold

Hotmail + Thunderbird, funker det?

Anbefalte innlegg

Er det mulig å bruke Mozilla Thunderbird som mailprogram med hotmail? Har googla det, men det virker som om det ikke går an..? Noen som har peiling?

Var ikke noe problem med Gmail adressa! :love:

Kan ikke finne pop adressa til hotmail som jeg trenger for å bruke Thunderbird, er det i det heletatt pop på hotmail?

Vet det er lett med Outlook Express, men da må jeg oppgradere hotmail kontoen min og det koster penger! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unfortunately, Hotmail does not support POP3 access to its servers. This is because Hotmail is web-based e-mail and operates on an HTTP server.

Faren min prøvde på akkurat det samme tidligere i dag (Før jeg leste dette innlegget) og jeg fant den websiden nevnt over.

Kan ikke finne pop adressa til hotmail som jeg trenger for å bruke Thunderbird, er det i det heletatt pop på hotmail?

Nei, det er ikke støtter for pop3 på hotmail.

Skal sjekke litt mer, men tror det virker litt håpløst.

Mvh MiteS

EDIT: Svar på spørsmål i quote over.

Endret av MiteS
Lenke til kommentar

Uff.. jaja.. Er det noen enkel måte å sende over ca 300 mail fra hotmailen til Gmailen min da? Orker ikke å trykke videresend på hver enkelt mail..

For å bruke OE må jeg oppgradere hotmailen min til premier version eller hva det heter og det koster penger, noe som ikke er aktuelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...