Sloth_lien Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er det mulig å bruke Mozilla Thunderbird som mailprogram med hotmail? Har googla det, men det virker som om det ikke går an..? Noen som har peiling? Var ikke noe problem med Gmail adressa! Kan ikke finne pop adressa til hotmail som jeg trenger for å bruke Thunderbird, er det i det heletatt pop på hotmail? Vet det er lett med Outlook Express, men da må jeg oppgradere hotmail kontoen min og det koster penger! Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Unfortunately, Hotmail does not support POP3 access to its servers. This is because Hotmail is web-based e-mail and operates on an HTTP server. Faren min prøvde på akkurat det samme tidligere i dag (Før jeg leste dette innlegget) og jeg fant den websiden nevnt over. Kan ikke finne pop adressa til hotmail som jeg trenger for å bruke Thunderbird, er det i det heletatt pop på hotmail? Nei, det er ikke støtter for pop3 på hotmail. Skal sjekke litt mer, men tror det virker litt håpløst. Mvh MiteS EDIT: Svar på spørsmål i quote over. Endret 4. januar 2005 av MiteS Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Edit: Fikk ikke med meg hele det første inlegget Endret 4. januar 2005 av Pomfri Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du må betale for å få POP støtte til Hotmail. Hotmail støtter bare HTTP nå, og det kan du finne på Outlook Express. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 På den annen side burde det være ganske enkelt for Thunderbird-utviklerne å inkludere støtte for nedlasting av e-post med HTTP. Det er ikke akkurat verdens mest avanserte protokoll. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Uff.. jaja.. Er det noen enkel måte å sende over ca 300 mail fra hotmailen til Gmailen min da? Orker ikke å trykke videresend på hver enkelt mail.. For å bruke OE må jeg oppgradere hotmailen min til premier version eller hva det heter og det koster penger, noe som ikke er aktuelt. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 For å bruke OE må jeg oppgradere hotmailen min til premier version eller hva det heter og det koster penger, noe som ikke er aktuelt. Nei.. Du kan bruke Outlook Express med et vanlig gratis hotmail abbonoment. Det gjør jeg.. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg vet, det funker hvis du har det fra før, mamma har det. Men hvis du skal begynne med det nå koster det pæng.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå