Gå til innhold

Operatør låst til tele 2, får ikke opp nettverket?


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en SAmsung e700 i dag, og synes det er en liten lekker sak. Skal ikke så meget til da min gamle telefon er en Nokia 6150 :blush: De gamle Nokiane er solid bygget... :yes: men syntes jeg trengte en oppgradering nå.

Kjøpte på Lefdal en e700 til en krone som er operatørlåst til Tele 2 for et år.

Nå får jeg ikke logget inn på nettverket til Tele 2. De eneste valgene som dukker opp er Telenor

Netcom

242 03 (har jeg forresten aldri hørt om?)

Kan dette bli dyrt for meg?

Er det noe jeg gjør feil her, eller burde/må jeg kontakte brukertjeneste i morgen?

Eller er alt som det skal?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg en SAmsung e700 i dag, og synes det er en liten lekker sak. Skal ikke så meget til da min gamle telefon er en Nokia 6150 :blush: De gamle Nokiane er solid bygget... :yes: men syntes jeg trengte en oppgradering nå.

Kjøpte på Lefdal en e700 til en krone som er operatørlåst til Tele 2 for et år.

Nå får jeg ikke logget inn på nettverket til Tele 2. De eneste valgene som dukker opp er Telenor

Netcom

242 03 (har jeg forresten aldri hørt om?)

Kan dette bli dyrt for meg?

Er det noe jeg gjør feil her, eller burde/må jeg kontakte brukertjeneste i morgen?

Eller er alt som det skal?

Tele2 bruker nettverket til Telenor, så bruk dette. Har du allerede fått nytt SIM-kort fra Tele2?

Lenke til kommentar

GWH: Har du testet om telefonen virker med simkort fra andre operatører enn Tele2? Vurderer å kjøpe mobil fra Tele2, men må vite om de operatørlåser telefonene sine nå. Har hørt rykter om at de bare låser noen få telefoner, men dette er en tid tilbake. Kanskje de låser alle nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...