Gå til innhold

cpu er død?

Anbefalte innlegg

heisann

Her om dagen da jeg satt med pcen "døde" den plutselig. Jeg hadde kanskje litt for mange programmer oppå,l og plutselig skrudde den seg av. Jeg skjønte heller lite, og tenkte det kanskje var på grunn av overoppvarming, og ventet en stund med å skru den på igjen. Da det hadde gått et kvarter fikk jeg bluescreen da jeg startet den opp, og det stod noe liknende dette: windows turned off your computer to prevent any hardware being damaged". Etterhvert fikk jeg startet den opp i vanlig modus. Problemet er at den ikke lenger klarer å åpne et eneste program. Ikke en mappe en gang, så sent går det.

Jeg lurer på om dette kan skyldes at prosessoren har streika. Er det noen som har opplevd liknende, eller har noen gode tips for hvordan jeg kan få den til å virke igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm :hmm: Høres ut som det samme som skjedde med meg... Pc'en restartet av seg selv og når jeg skulle starte opp kom det en blå skjerm med mye rare tall øverst i ruten og masse rart,, og det stod akkurat det samme som deg,, jeg fikk det ikke til å funke igjen, så jeg måtte bite i det sure eplet og prøve å formatere hardisken :cry: og det funket helt flott :thumbup: håper dette var til noen hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...