maxtro Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Hei. Jeg fikk i dag min Vga Silencer 1, å tenkte jeg skulle montere den på mitt Hercules 3D Prophet Radeon 9700. Men da jeg nesten var ferdig med monteringen støtte jeg på et problem. Når jeg skulle feste den metall greia bakpå, så oppdaget jeg at det sto en sånn kobber greie i veien (en sånn som sprer varmen fra skjermkorte) Kobber greie Men det jeg da lurte på er om det er farlig å fjerne den? Er det noen som har opplevd dett problemet selv? Isåfall, hvordan løste dere det? Takker for alle svar på forhånd Jeg fikk det til. Edit: Leif Endret 4. januar 2005 av Xardax Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 *bumpi-bump* Er det foresten en mulighet for at jeg må fjerne den kobber greia? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det er jo en grunn til at den står der. Men hvis VGA silencerern dekker over den biten igjen så gjør det ikke noe. Men det må du nesten sjekke selv. Lenke til kommentar
maxtro Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Tok en rå sjanse jeg og tok den av. Alt ser ut til å fungere greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå