Spyder Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hei min søster har glemt sitt passord hva gjør man da egentlig ? er det mulig å gå rundt det der på noe vis takker for hjelpen Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hold ned F8 under oppstarten av maskina, da skal det komme opp en meny. Der velger du Safe mode og da skal du kunne logge på maskina og fjerne passordet via Kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Så vidt jeg vet trenger du fortsatt passord for å logge inn under sikkermodus... Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Edit: Glem det, var en idiotisk post... Endret 5. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Så vidt jeg vet trenger du fortsatt passord for å logge inn under sikkermodus... Ikke på "Administrator"-kontoen. Edit: Hvis de ikke har satt passord på den da Endret 5. januar 2005 av darkadmin Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 takker folkens tror det løser seg med den linken som Terrasque ga meg jeg gir dere tilbake mld på det når det er gjort tilfelle dere vil vite det Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Edit: Hvis de ikke har satt passord på den da Eh, det er jo det som er problemet! Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 hehe da ordnet dset seg jaggu jeg havnet til slutt på denne siden http://www.password-changer.com/ad-google.htm måtte til og med låne meg en floppy stasjon jeg som sverget på at det var unyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå