Skurk Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Som topic. Til dere som har denne brenneren og har flashet den.. Hva er beste firmware og hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hvorfor ikke bare bruke den slik den er etter du satte den inn? hva blir ebdre? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Bruker 2.18 offisiell. Fungerer helt fint. Bitsetting er tilgjengelig i Nero 6.6.0.3. Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 ingen som har de modda firmware'ene da? Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 ingen som har de modda firmware'ene da? Har en Kamerat som har modda sin Nec 3500A, fikk den sonefri, høyere lesehastighet på DVD film, raskere brenning på enkelte plater bitsetting osv Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Har en Kamerat som har modda sin Nec 3500A, fikk den sonefri, høyere lesehastighet på DVD film, raskere brenning på enkelte plater bitsetting osv Men du husker ikke hvilken firmware han hadde da? eller hvor han fant den? Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Jo klart det, det var jo jeg som fant den til ham Skal finne den til deg om litt Edit: skriveleif Endret 3. januar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Skal vi se. Her skal alt du trenger være. Kos deg Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 okaj.. takker.. flashe litt etterpå da Lenke til kommentar
kunde Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Som topic. Til dere som har denne brenneren og har flashet den.. Hva er beste firmware og hvor finner jeg den? Hei Hva du er best tjent med avhenger bl.a. av hvilke medier du bruker mest, da ulike firmware er optimert forskjellig. Så vidt jeg vet støtter originalfirmware kun bitsetting for DL (DVD9) og ikke for DVD+R og DVD+RW - det er vel det viktigste argumentet for å flashe med hacket firmware, men du kan også oppnå raskere brennerhastigheter med enkelte medier. Hvis du følger følgende tråd, får du all den info du trenger: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=335025&hl= Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Skal vi se. Her skal alt du trenger være. Kos deg Den tråden er litt gammel Her er en side med alle siste NEC firmware versjoner: http://www.micheldeboer.nl/firmware Anbefaler LD_V2beta3 - Liggy & Dee sin modifiserte versjon til ND-3500AG Obs på at denne - og alle andre uoffisielle versjoner - bryter garantien! Til gamle goe ND-2510/ND-2500 har det kommet 2.F8_QB3 som er den jeg anbeffaler til disse. Også her brytes garantien ved bruk. Lenke til kommentar
Skurk Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ja tenkte på den jeg også. siden den er nyeste.. men hva er forskjell fra dne gamle LD_V1.4 og den nye LD_V2beta3? beta høres skummelt ut Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Skal vi se. Her skal alt du trenger være. Kos deg Den tråden er litt gammel Her er en side med alle siste NEC firmware versjoner: http://www.micheldeboer.nl/firmware Anbefaler LD_V2beta3 - Liggy & Dee sin modifiserte versjon til ND-3500AG Obs på at denne - og alle andre uoffisielle versjoner - bryter garantien! Til gamle goe ND-2510/ND-2500 har det kommet 2.F8_QB3 som er den jeg anbeffaler til disse. Også her brytes garantien ved bruk. Takker OC-freak, da blir det en ny flashe-runde på min gode gamle nec 2510A Forresten, mens du er her OC-freak, jeg har en Acer Ferrari 3200 med en MATSHITA/Panasonic DVD-RAM UJ825S DVD Brenner. Jeg kunne gjerne tenke meg den sonefri og med høyere skrivehastighet om det er mulig å tipse noen firmware-hackere Edit: +spørsmål Endret 3. januar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Sjekket www.rpc1.org ? Mulig det finnes sonefri? Høyere skrivehastighet tror jeg bare du kan drømme om Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Sjekket www.rpc1.org ? Mulig det finnes sonefri? Høyere skrivehastighet tror jeg bare du kan drømme om Jeg fant, men den var ikke sonefri Edit: var feil-info Endret 4. januar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
Helt Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Sorry at jeg graver opp i denna tråden, men det hører vel inn her... Har nettopp flashet til den LD_V2 Beta 3 firmwaren som OC-Freak anbefalte. I fila som følger med står det at den skal støtte bitsetting, og det gjør man via binflash som følger med. Men når jeg går inn på booktype i binflash og endrer dvd+r til dvd-rom og trykker apply så skjer det ingen ting. Eller, det står Booktype(s) changed, men når jeg trykker ok på det vinduet så spretter den tilbake fra dvd-rom til factory default. Og hvis jeg starter binflash på nytt så står den som active. Gjør jeg noe galt? eller er det noe galt med brenneren min? Mvh Torjus EDIT: Fikk det til, det fungerte selv om det ikke så ut som noe var endret... Endret 12. januar 2005 av Helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå