Gå til innhold

hvordan få spill inn på chippet xbox?

JulianR

Anbefalte innlegg

:roll: hei jeg er en gutt på 14 som vurderer å chippe xboxen min. Men før jeg gjør dette lurer jeg på:

Hvordan kan man få spill inn på xboxen? Kan man låne et spill av en kamerat og kopiere over til hard-disken også ligger spillet der?

Kan man spille live med en chippet xbox?

Hva kan man gjøre med en chippet xbox?

Jeg håper noen tar seg tid til å svare på noen av disse spørsmålene. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan spille på Live med chippet Xbox hvis du deaktiverer chip'en og bruker orginal spill.

Når man chipper Xbox'en så kan man gjøre det meste. Legge inn en media spiller og spille av det meste. Kopiere over spill til harddisken og slippe å bruke dvd-platene.

For å legge inn spill på harddisken kan man enten bruke program for å kopiere de inn eller så kan man koble seg til Xbox'en med et ftp-program og kopiere det over tid harddisken.

Siden du er ny på forumet så vil jeg anbefale deg å ta en titt på Rettningslinjene, spesielt avsnittet om piratkopiering. Moderatorene liker ikke det.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
hvis jeg ikke har misforstått det fullstendig kan du bare glemme å spille på Xbox-Live hvis du har ny (og større) harddisk. Selv om du har midlertidig tatt livet av chippen.

Nja.. Ingen vet helt sikkert hvordan Microsoft banner Xbox'er. Hvis du leser her står det oppsummert en del om det nye banne systemet til Xbox Live!

Lenke til kommentar
hvis jeg ikke har misforstått det fullstendig kan du bare glemme å spille på Xbox-Live hvis du har ny (og større) harddisk. Selv om du har midlertidig tatt livet av chippen.

Nja.. Ingen vet helt sikkert hvordan Microsoft banner Xbox'er. Hvis du leser her står det oppsummert en del om det nye banne systemet til Xbox Live!

hørtes en smule fornuftig ut...

nå er ikke akkurat jeg den mest kvalifiserte til å si noe om dette da siden jeg egentlig har null peiling (men har lyst til å lære). Sa bare hva jeg har hørt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...