Gå til innhold

Nytt lys til Lian Li?

Anbefalte innlegg

Hei

Har et Lian Li PC6085 (Nesten likt pc60, men med 4 vifter og med tre trinns viftestyring foran, i tilegg til to blå lys striper oppover siden av fronten)

Det er de to blå lys stripene foran som er problemet. Jeg skrudde på pc'en idag, og whoops så lyste bare den ene. Er bare en sånn liten diode som sitter bak frondekslet som lyser opp hele (eller en på hver side, bare den ene som har gått), hvor kan jeg få tak i en slik ny diode i blått?

Er det mange farger av dem, vil gjerne ha lik blåfarge. er det vanskelig eler mulig å bytte den tror dere?

Trodde slike skulle vare lenge, har bare brukt kabinettet noen uker... Kan det ha gått da jeg overklokket maskinen kvelden før, og det ble litt mye og den låste seg mens den kjørte 3dmark05?

Ellers fikk jeg dette kabinettet når jeg bestilte et pc61b fra netshop, det jeg bestillte var egentlig sort aliminium, mens dette er sølv. Fant ut at dette er ca 300-500 kr dyrere, og likte det veldig godt, så gadd ikke bry meg om å klage til netshop på det akkurat :)

Edit: Skjedde noe tull og denne posten ble postet to ganger. Prøvde å finne ut hvordan jeg kan slette den ene, men fant det ikke ut. Hvis det går an er det jo fint om noen sier hvordan jeg kan gjøre det. Ellers er det fint om en moderator får fjernet en av innleggene:)

Magne

Endret av magne_v
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...