Mad_Max Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg lurer på om noen vet når dette spillet kommer til norge.Jeg er en stor fan av nfs serien og gleder meg til dette spillet kommer. Takker for svar. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Vet ikke om det er å få kjøpt i Norge eller om det skal slippes...men du kan jo kjøpe det fra utlandet? Ikke noe problem å registrere en konto iallefall med kredittkort. Hos EA Norge fant jeg ikke mye, kun dette Ellers kan du lete litt rundt på den offisielle siden Motor City Online PS: Dette er ingen nyhetsnotis, passer bedre under Generell diskusjon Tråden vil bare bli stengt når du poster sånt under nyheter. Enda et PS: Det kan virke som om EA satser mer på NFS: Hot Pursuit 2 nå, ettersom MCO ikke har vært den helt store suksessen. _________________ History admires the wise, but it elevates the brave. [ Denne Melding var redigert av: roguefreak på 2002-06-09 18:08 ] Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Dette spillet ser interessant ut (har visst om det i en god tid nå). Jeg er litt sånn bil person i real life også, så dette kan bli bra. Har selv stylet opp min kjære Golf2 for tusenvis av kroner :smile: Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 Ja jeg har forhåndsbestilt det for sikkert 6måneder siden.Jeg har gått og ventet på dette spillet lenge.Leste her en plass på nettet før jul at det snart skulle komme til norge.Men det er ikke kommet noe ennda og man begynner og lure litt etter vært på hva som skjer.Jeg var i kontakt med akermic.no som jeg har bestilt spillet igjenom og dem sa at dem ikke skulle slippe ut spillet i norge før dem har satt opp sikkelige servere. Er det noen her som har bestilt spill fra utlandet?? kansje man skulle ha bestilt det spillet fra en eller annen utenlansk webshop.Hvis det ikke er så himlanes dyrt i frakt til norge. Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Eg leste ein plass at det var tvilsomt om dette spillet kom til Norge,grunnet "mangel på server". Da rekner eg med det er hastigheten og stabiliteten på serveren de tenker på...? Som andre sier her,så skulle spillet ha kommet ut for ei tid tilbake. Send ein mail til importøren og spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå