Ed Hunter Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Meiner eg har hørt at Bruce Dickinson skal være programleder i ein serie om fly. Programmet skal gå på Discovery. Faren hans har jo vært pilot i British Airways i lang tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Seriøst? Hvor har du hørt det? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Under ein reklamepause på Discovery. *søke* Damn, første episode blei vist på onsdag klokka 2100. Neste episode er kommende onsdag til samme tid. Discovery Channel Bruce Dickinson, lead singer of Iron Maiden, is a heavy metal legend. But he has another interest - he is also a fully qualified commercial pilot and a fully-fledged airplane nut. Flying Heavy Metal with Bruce Dickinson is the rockers guide to aviation, taking in the hits, the misses and some truly incredible planes along the way. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Dritkult! Men så klart har jo ikke jeg Discovery Channel... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Synd... Nokon som veit kva flyopperatør Dickinson flyr med? Meinte eg har hørt at det var Icelandic Air... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 drit digg! det skal jeg se på! veit ikke hvilke, men jeg veit at hen er 2-pilot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Bruce er pilot for et britisk charterflyselskap som heter Astraeus. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 noen her som er registrert på www.ironmaiden.org? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg er registrert der, men jeg gidder aldri å poste noe. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hehehe er registrert der jeg og, under navnet pondus_ og poster en god del Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Meget habil fotball spelar! Sjekk ut videoen til Futureal på Visions of the Beast og bio'en på RiR dvd'en. Heia West Ham! Ps: Er United fan... sorry Steve Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Hakke hørt så mange, men de jeg har hørt er geniale!! Har: Fear of the dark (Live) Aces High Blood brothers The nomad The trooper The wicker man (Live in Rock in Rio) Covre: Cradle of filth - Fear of the dark (nydelig begynnelse, men så ødelegges den fullstendig) Blind Guardian - Fear of the dark Endret 22. januar 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Da har du mange, mange flere geniale sanger igjen å høre på. Sjekk her: www.ironmaiden.com ---> Albums http://www.darkelucidation.com/iron_maiden_discography.php Endret 22. januar 2005 av Slettet-IBL5Pam9QB Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Da har du mange, mange flere geniale sanger igjen å høre på. Sjekk her: www.ironmaiden.com ---> Albums http://www.darkelucidation.com/iron_maiden_discography.php Takker!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 er registrert på maiden.org men har bare posta en post trur jeg uansett! Midnight walker: hvis du finner på å kjøpe et maiden album, noe du bør , bør du tenke på 7 son of the 7 son, eller helst Edward the great albumet. er vel det beste for "nybegynnere". er et samlealbum med de fleste hitene. rart ikke moonchild of aces high er med egentlig de eier! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvis du skal kjøpe et Maiden-album, så synes jeg at du skal kjøpe enten Seventh Son Of A Seventh Son eller Somewhere In Time. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) ja, de to, og er mine favoritter!(anbefales) Endret 23. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 hvilke sanger syntes dere er bra på en litt annen måte enn de andre maiden sangene? jeg syntes Alexander the Great og Dream of Mirrors.Dream of Mirrors fordi bruce begynner å synge med en gang, vanligvis er det en skikklig intro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Dance Of Death og Brave New World er også to fantastiske album. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Dance Of Death og Brave New World er også to fantastiske album. men ALLE maiden albuma etter at Bruce joina(altså alle han er med på) er fantastisk bra'e da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå