Deadringer Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Er frå The Prophecy ja. bra, da har ikke jeg missa ut noe sted Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Den geniale sangen The Prophecy fra det geniale albumet Seventh Son Of A Seventh Son. Mitt absolutte favorittalbum av Iron Maiden. Hva er deres favorittalbum? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Hm.. Vanskelig valg, så vanskelig at eg ikkje kan bestemme meg for eit. Nevner heller dei som ikkje får toppkarakter av meg: Fear of the dark Virtual XI The X-factor No prayer for the dying Så til eit nytt spørsmål: brave new world eller dance of death? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Det må nok bli... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Hva er deres favorittalbum? jeg syntes Rock in Rio albumma er de beste! etter det kommer vel Edward the great. men det er jo samle-album å til eit nytt spørsmål: brave new world eller dance of death? et ubehaglig vansklig spørsmål. liker begge kjempegodt, men trur jeg må si Brave New World, pga The Ghost of the Navigator, Brave New World og The Wickerman eller alle sangene der er bare 100% kongelige Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 hvilke er deres 3 favoritt sanger? mine må være......detta var vansklig. kommer med update etter å ha hørt litt men grunnen til at jeg skulle poste nå var! er det noen av dere som veit hvor jeg kan få tak i edhunter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 De skal ha Ed Hunter på www.platekompaniet.no og www.cdon.com Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 De skal ha Ed Hunter på www.platekompaniet.no og www.cdon.com vakke værre enn det nei Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hvilke er deres 3 favoritt sanger? Hmm, det var et vanskelig spørsmål... * The Clairvoyant * Sign Of The Cross * Paschendale Jeg skifter mening om favorittsangene ofte, så jeg ville sikkert ikke skrevet disse for noen dager siden... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 hvilke er deres 3 favoritt sanger? Hallowed Be Thy Name Phantom Of The Opera Powerslave Men som <TvK> sa, så skifter det fort mellom sangene... Har eit så emosjonelt forhold til maiden at det blir vanskelig å trekke fram enkeltsanger. Samme med fotball Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 * Sign Of The Cross* Paschendale her er jeg faktisk veldig enig! disse sangene er kjempe bra. Jeg skifter mening om favorittsangene ofte, så jeg ville sikkert ikke skrevet disse for noen dager siden... hehe jeg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Sign Of The Cross har nesten alltid vært en av favorittene. Liveversjonen på Rock In Rio er jo bare helt fantastiks! Mye bedre enn studioversjonen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Sign Of The Cross har nesten alltid vært en av favorittene. Liveversjonen på Rock In Rio er jo bare helt fantastiks! Mye bedre enn studioversjonen. Knall live den låta der ja! Nok ein gong viser det kor eminent Steve Harris er som låtskriver. Godt Blaze forlot skipet etter Virtual XI, har ikkje så verst stemme, men passa ikkje inn i maiden. Tenk Blaze på vokal på Brave New World og Dance Of Death Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Favoritt albummet mitt er Iron Maiden, det virker ikke som det er mange fans som setter så stor pris på det albumet... lurer på hvorfor... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det kommer vel at folk liker Bruce bedre en Paul kan jeg tenke meg. Men for all del, Iron Maiden er et knall album det også. Men jeg tror nesten at albumet Killers er mer undervurdert enn Iron Maiden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Godt Blaze forlot skipet etter Virtual XI, har ikkje så verst stemme, men passa ikkje inn i maiden. Tenk Blaze på vokal på Brave New World og Dance Of Death ja, det ville vært sturselig Liveversjonen på Rock In Rio er jo bare helt fantastiks! ja den er helt sinnsykt bra, og spesielt liven på rir Det kommer vel at folk liker Bruce bedre en Paul kan jeg tenke meg ja, jer er en av disse. syntes ikke at paul passet til steve sin låt skriving. bruce passer bedre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Godt Blaze forlot skipet etter Virtual XI, har ikkje så verst stemme, men passa ikkje inn i maiden. Tenk Blaze på vokal på Brave New World og Dance Of Death ja, det ville vært sturselig Hvis Blaze fortsatt hadde vært medlem av bandet, tror jeg nok ikke at Brave New World og Dance Of Death hadde eksistert. Da hadde det nok vært to helt forkjellige album med helt forskjellige titler. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Hvis Blaze fortsatt hadde vært medlem av bandet, tror jeg nok ikke at Brave New World og Dance Of Death hadde eksistert. Da hadde det nok vært to helt forkjellige album med helt forskjellige titler. jepp, men hadde de gjordt det, ville det ikke blitt det samme Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Det kommer vel at folk liker Bruce bedre en Paul kan jeg tenke meg. Men for all del, Iron Maiden er et knall album det også. Men jeg tror nesten at albumet Killers er mer undervurdert enn Iron Maiden. Det stemmer ikke, iallefall ikke etter hva jeg har hørt. Hang litt på et engelsk maiden forum til en stund tilbake. Og der var det bare ros og høre om Killers. Selv synes jeg Paul albumene er ganske likestillte, men skulle jeg velge måtte det ha blitt Killers. Mye på grunn av Adrian Smiths fantastisk gitarspilling. Det mest undervuderte Maiden albumet er og vil alltid være The X-Factor. Det er så utrolig mange gjennomførte sanger på the albumet. Ikke akkurat noen komersiell suksess, men et solid album. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvor gamle er egentlig gutta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå