TLZ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Synes Iron Maiden rett og slett blir for dødt. Ikke nok fart, ikke nok aggressivitet. Enig... Er et band som ligner en del og har mye bedre vokal IMO. Judas Priest! Dere Maiden fans blir sikkert provosert nå, so no offence... Uansett.. hvis dere liker Iron Maiden liker dere garantert Judas Priest! Sjekk ut låta "Painkiller", den er rå Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Må si meg enig med LarsP her. CoB og CoF har laget noen fantastiske covere av Maiden. Spesielt Cradle of Filth - Fear of the Dark gir meg en fantastisk følelse. Når det gjelder at Maiden blir for dødt, nah, jeg vet ikke... Det er ikke trøkk jeg søker når jeg hører på Maiden, kanskje et dårlig ordvalg, men jeg synes Maiden swinger skikkelig (hvis dere skjønner hva jeg mener)... Jeg liker også Judas Priest, men har ikke like mye kjennskap til dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Noen her som har kjøpt/skal kjøpe den nye utgaven av The Number Of The Beast-singelen da? Picture disc: Red vinyl + calendar poster CD Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 La meg kaste inn en påstand her. Iron Maiden lager geniale sanger Word. Har ikke sansen for Iron Maiden. Geniale sanger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Iron Maiden? Geniale sanger? Steve Harris er rett og slett en genial låtskriver. Tar med et par eksempler her: Infinite Dreams Infinite dreams, I can’t deny them Infinity is hard to comprehend I couldn’t hear those screams Even in my wildest dreams Suffocation, waking in a sweat Scared to fall asleep again Incase the dream begins again Someone chasing, I cannot move Standing rigid, nightmare’s statue What a dream, when will it end And will I transcend? Restless sleep, the mind’s in turmoil One nightmare ends, another fertile Getting to me, so scared to sleep But scared to wake now, in too deep. Even though it’s reached new heights I rather like the restless nights It makes me wonder, it makes me think There’s more to this, I’m on the brink It’s not the fear of what’s beyond It’s just that I might not respond I have an interest, almost craving But would I like to get too far in? It can’t be all coincidence Too many things are evident You tell me you’re an unbeliever Spiritualist? Well, me, I’m neither But wouldn’t you like to know The truth Of what’s out there, to have the proof And find out just which side You’re on Where would you in Heaven or In Hell? Help me, Help me to find my true Self without seeing the future Save me, save me from torturing Myself, even within my dreams There’s got to be more to it Than this Or tell me, why do we exist? I’d like to think that when I die I’d get a chance, another time And to return and live again Reincarnate, play the game Again and again and again No Prayer For The Dying There are times when I’ve wondered And times when I’ve cried When my prayers, they were answered At times when I've lied But if you asked me a question Would I tell you the truth? Now there's something to bet on You’ve got nothing to lose When I’ve sat by the window And gazed at the rain With an ache in my heart But never feeling the pain And if you would tell me Just what my life means Walking a long road Never reaching the end God give me the answers to my life God give me the answers to my dreams God give me the answers to my prayers God give me the answers to my being Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 La meg kaste inn en påstand her. Iron Maiden lager geniale sanger Word. Har ikke sansen for Iron Maiden. Geniale sanger? Altså, de lager geniale sanger. Om de spiller de 100% kan man diskutere til det uendelige. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Så uenig som det går an å bli. Dani Filth og Alexi Laiho sine vokaler passer mye bedre inn. Synes Iron Maiden rett og slett blir for dødt. Ikke nok fart, ikke nok aggressivitet. ok, jeg det er ditt valg. civer låtene er tøffe de også, men jeg sytes det blir halt feil. men det er min mening. Enig...Er et band som ligner en del og har mye bedre vokal IMO. Judas Priest! Dere Maiden fans blir sikkert provosert nå, so no offence... Uansett.. hvis dere liker Iron Maiden liker dere garantert Judas Priest! hehe. neida, det er deres mening. å ja Justas Pries er gangske bra, men jeg syntes maiden er mye bedre. Steve Harris er rett og slett en genial låtskriver helt enig! han er sinnsykt god! har ikke hørt en sang han har skrevet(etter at paul slutta) jeg ikke har syntes er bra! han er bare helt klart best til å skrive sanger! ingen over å ingen på siden! samme med bruce! han synger best! ingen over og ingen ved siden Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Når det gjelder at Maiden blir for dødt, nah, jeg vet ikke... Det er ikke trøkk jeg søker når jeg hører på Maiden, kanskje et dårlig ordvalg, men jeg synes Maiden swinger skikkelig (hvis dere skjønner hva jeg mener)... Eg mener ikke at de er døde da, men de mangler litt trøkk... Men de swinger skiggelig ja, helt enig med det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Er det virkelig nødvendig å komme med så usaklige og useriøse innlegg som det der? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 GAY! Beklager, men slike innleggg påvirker advarselsgrafen. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Slenger opp en bilde av selvest Mr. Harris Lenke til kommentar
Hazardous Harry Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) samme med bruce! han synger best! ingen over og ingen ved siden vel, vel. Liker maiden, skal på konsert 29, men hvis du skal høre på sangere, velger jeg Dream Theater. Alle i bandet har blitt kåret til verdens beste i det de driver med, Mike Portnoy (trommer) blitt kåret til verdens beste for 10. gang i år! ganske imponerende, og i forhold til John Myung, kan ikke Harris spille bass, men han er en god posjon bedre låtskriver en Myung. Forresten, John Petrucci, gitarist i Dream Theater spiller på gitar med 7 strenger, og Myung spiller på bass med 6 strenger, og ikke kall det en gitar! Endret 9. januar 2005 av Hazardous Harry Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 grunnen til at bruce er så bra vokalist er jo fordi han kan synge i alle toner han ønsker uten at stemmen sprekker! det er det ikke mange andre enn opera sangere og bruce som kan skryte av!!!!! ps: man trenger ikke mange strenger på bassen for at det skal høre bra ut! å jo, bass er en gitar bass gitar veit du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Iron Maiden ér jo og har alltid vært Dream Theaters største inspirasjonskilde, så de har covret Maiden-låter ved flere anledninger, men jeg synes egentlig ikke at coverlåtene er noe spesielt å skryte av her heller. Kan ikke måle seg med originalversjonene. Dessuten synes jeg at det blir fokusert for mye på det tekniske i Dream Theater, så mye av musikken deres har en tendens til å bli litt kjedelig. Men det er da min mening... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 The Prophecy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 bra bilde! noen som veit hvor jeg kan få kjøpt laminat utgavene av singler/cd'er? tenker ikke på eddies megastore, men noe annet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Laminatutgave? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå