Gå til innhold

Iron Maiden m.fl diskusjons/bilde tråden

Deadringer

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Bruce har også vært med i Samson, og et band som heter Shots.

Bruce var ikke med i Iron Maiden fra 1993 til 1999.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener å ha hørt noe om narko

har vel vært overraskende lite nakotika involvert i iron maiden, med untak av nico som er et dop vrak av dimensjoner :p

men det er sant at han ga ut solo albumm i den perioden, men det hadde han vel gjort før også?

Det var vel det som hovedsaklig var grunnen, eller var det noe mer?

you tell me ;)

ting pleier altid å være litt mer invikla, så det hadde ikke forundra meg om det hovedsaklig var en annen grunn :thumbup:

Don't waste your time always searching for those wasted years. Face up, make your stand... And realize you're living in the golden years.

wasted years er bra!!!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
med untak av nico som er et dop vrak av dimensjoner  :p

Når man ser hvor sprø Nicko er, skulle man nesten tro det ja! :p :!:

You ain't gonna believe what this kjernekar is wearing today. This is the craziest person I know allright. The most lunatic man I've ever met in my born days. On the drums: Mr. Nicko McBrain!  :w00t:

wasted years er bra!!!

:thumbup:

Edit: Haha, kjernekar :p

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar

La meg kaste inn en påstand her.

Iron Maiden lager geniale sanger, men det er ingen som spiller sangene så godt som Children of Bodom. (Aces High, The Trooper m.m)

Så har vi selvsagt Cradle of Filth som mang en gang har covret Iron Maiden.

Andre gode coverlåter har blitt fremført av Etheral og Graveworm (Fear of the Dark x 2)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

LarsP, Kan si meg enig at de (CoB, CoF osv.) spiller sangene bra, men jeg mener det ikke er sammelignbart. Selv om det er de samme sangene, er det litt annen sjanger på coverversonene. Etter min mening hvertfall. Og det er jo Maiden som har komponert sangene :)

Hva som skjedde med bruce vil vel vise seg når Part 2 (Tenker på Early Days DVD part1) kommer.

:)

Lenke til kommentar
Iron Maiden lager geniale sanger, men det er ingen som spiller sangene så godt som Children of Bodom. (Aces High, The Trooper m.m)

dæven! den var ny!

har hørt coverlåtene de har spilt å syntes bare det var latterlig jeg :D

uff nei! de har jo tottalt ødelagt run to the hills the trooper osv

syntes helt klart at maiden spiller maiden best :thumbup:

men det er min mening!

(LarsP @ 06/01/2005 : 18:45)

La meg kaste inn en påstand her.

Iron Maiden lager geniale sanger

:dontgetit:

ja... de gjør det...

Hva som skjedde med bruce vil vel vise seg når Part 2 (Tenker på Early Days DVD part1) kommer.

gleder meg!!!1 :dribble::love:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Enig. Det er bare Iron Maiden som kan spille Iron Maiden. Coverlåtene av Cradle Of Filth, Children Of Bodom, Graveworm synes jeg ikke er noe spesielt å høre på. De fleste Maiden-låtene høres IKKE noe særlige ut når de brøles i stedet for å synges...

UÆÆÆÆÆHhhhhhha FEar Of THe Daaaaaaarkhh! Fear Of tHe DAARK! WROAAAAAAAhh

:nei:

Lenke til kommentar
Enig. Det er bare Iron Maiden som kan spille Iron Maiden. Coverlåtene av Cradle Of Filth, Children Of Bodom, Graveworm synes jeg ikke er noe spesielt å høre på. De fleste Maiden-låtene høres IKKE noe særlige ut når de brøles i stedet for å synges...

enig! blir sugent i forhold, når man er vant til å høre bruce "danse" over texten

Lenke til kommentar

enig! blir sugent i forhold, når man er vant til å høre bruce "danse" over texten

Så uenig som det går an å bli. Dani Filth og Alexi Laiho sine vokaler passer mye bedre inn. Synes Iron Maiden rett og slett blir for dødt. Ikke nok fart, ikke nok aggressivitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...