Ed Hunter Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har ikkje hørt noe... men leste på blabbermouth.net at Bruce Dickinson skal vist ha avslørt eit nytt solo-album som skal komme i april muligens. link Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 ah! håper det er sant! gleder meg allerede!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 De begynner vel å arbeide med det nye albumet etter turneen i sommer tenker jeg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 ja, det håper jeg virklig! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Det hadde vært skikklig digg! gleder meg til nytt maiden album Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 åhhh... skal på maiden konsert 29. juni! gleder meg som en unge alle rede.... kjøpt biletten i dag for 500 kr... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 oi, ikke gærli pris for en bilett når du kjøper den så seint! ga 450,- for min å jeg kjøpte mens de fortsatt hadde de inne på ticnet Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 nye maiden ting i hus: aces high vinyl no prayer for the dying vinyl (begge nesten ubrukt) the trooper vinyl og live after death t-skjorte piece of mind flagg andre ting: judas priest - ram it down vinyl black sabbath - headless cross vinyl Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har kjøpy ny Killers t-skjorte! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Kor kjøpte du stashet? Tipper du kjøpte vinyl på qxl e.l Bodymap har jo litt artikler. Handlet forresten t-skjorten på AllPosters.com, har ikkje så stort utvalg i t-skjorter dog, men tonnevis av plakater. Billig er det og med lav dollarkurs. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 hm ikke dårlig! har bestilt to dance of death t-skjorter nu nettopp jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvor bestillte du de? Må ha meg ett par nye t-skjorter... Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Kor kjøpte du stashet? Tipper du kjøpte vinyl på qxl e.lBodymap har jo litt artikler. Handlet forresten t-skjorten på AllPosters.com, har ikkje så stort utvalg i t-skjorter dog, men tonnevis av plakater. Billig er det og med lav dollarkurs. kjøpte de på en platemesse og på aftermath i tr.heim:) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Hvor bestillte du de? Må ha meg ett par nye t-skjorter... på www.krapyl.no veit ikke hvordan de er men.. satser på at det går greit. men har foresten kjøpt meg LIVE AT DONINGTON, A REAL LIVE / DEAD og LIVE AFTER DEATH :woot: Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Heftig shop, hadde jo litt sweet stash! Takker headcleaver. Andre shops du får kjøpt band merchandise? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvor bestillte du de? Må ha meg ett par nye t-skjorter... på www.krapyl.no veit ikke hvordan de er men.. satser på at det går greit. men har foresten kjøpt meg LIVE AT DONINGTON, A REAL LIVE / DEAD og LIVE AFTER DEATH :woot: på vinyl eller? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 bare real live/dead one... hadde ikke de andre fra før Andre shops du får kjøpt band merchandise? ikke som jeg veit om, dessverre. men hvis du finner noe, si i fra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå