Ed Hunter Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Skulptur i metall? Ser råtøff ut! Ønsker meg ein sånn på døra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 fant denna!! må få kjøpt meg en sånn! Den var rå! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 yes! eddy forever! Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 yes! eddy forever! eddIE Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 yes! eddy forever! eddIE oi Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Sist Maiden konsert (første dagen), når vi gjekk rundt på Karl Johan etter eller før (litt usikker...)konserten sa ein kompis at han såg Janick Gers gå forbi! Han sa det ikkje før han var passert, så eg fekk ikkje sjå han framifrå, men la merke til at håret var ganske likt. Vi turde sjølsagt ikkje springe etter han Han var "kamuflert" i slitte klær, jakke og solbriller. Kult eller? Edit: 500 innlegg! Endret 7. februar 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 jeg hadde løpt etter å spurt om autograf jeg! sett janick gå på gata uten å snakke med han nå blei jeg skuffa over deg :!: Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Trur gutta setter pris på litt privatliv... hehe Hadde det vert på ein mindre trafikert gate kanskje, men ikkje på tjukkaste Karl Johan Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 han ville sikkert smilt å gitt dere en autograf! sikkert en hygli fyr han janick! Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Janick hadde tatt det med et smil! Ingen setter så stor pris på fansen sin som Maiden, etter hva jeg har oppdaget hvertfall. På Rock In Rio DVD'en kan du se Janick rusler seg en tur, ser ikke forbanna ut akkurat Hadde ikke nølt med å sprunget jeg nei. Får kriblinger bare jeg leser det. Angrer du ikke? Tenk om han hadde invitert deg backstage eller på privat fest ellns!!! hehe, fy faen hvor fett hadde ikke det vært da! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Janick hadde tatt det med et smil! Ingen setter så stor pris på fansen sin som Maiden, etter hva jeg har oppdaget hvertfall. På Rock In Rio DVD'en kan du se Janick rusler seg en tur, ser ikke forbanna ut akkurat hvor på dvd'en da? "A day in" delen? Hadde ikke nølt med å sprunget jeg nei. Får kriblinger bare jeg leser det. Angrer du ikke? Tenk om han hadde invitert deg backstage eller på privat fest ellns!!! hehe, fy faen hvor fett hadde ikke det vært da! ja! helt enig med deg! trur han ville syntes det hadde vært litt kult å blitt gjenkjent selv "omkledd" i norge Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jojo Men som sagt, me var ikkje heilt sikre heller. Hadde eg vert 14 år kanskje... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Men som sagt, me var ikkje heilt sikre heller. Hadde eg vert 14 år kanskje... hehe, ja. det var tider det men må si jeg liker meg bedre i nå tid slepper ikke inn på maiden konsert hvis du er 14 veit du Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hvor på dvd'en da?"A day in" delen? Jeppz:) Trur ikke noen av de i Maiden blir jaget på gatene i Norge for å si det sånn, ikke mange som vet hvem personene faktisk er, hvordan de ser ut, og tenker over det en travel dag på byen. Så om noen springer bort til de i Norge, trur jeg ikke de jager deg bort. Hadde vært verre om det var samlet 1000stk rundt dem å masa om autograf Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Skulle likt å vert backstage med dei gutta der i Spektrum, nokon som veit om det er mulig for "oss dødelige"? Om dei i det heile tatt tilbyr folk å komme backstage, eller om det er slutt på sånt? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 tviler på at det er mulig men fytikatta, det hadde vært digg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Mulig er det nok, met at det blir akkurat deg eller meg som får komme backstage er vel veldig lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 ja, beklagli nok det hadde vært skikkli tøft! Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hadde ikke vært dumt det nei. Men en ting som slo meg nå nettopp, kommer det fler album? Noen som har hørt noen rykter eller helst noe konkret? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det kommer svært sannsynlig et nytt album utpå nyåret i 2006. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå