Deadringer Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 til våren i år, eller nest år? var litt lenge til. kommer det til å bli 2, 3 eller 4 deler? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 til våren i år, eller nest år?var litt lenge til. kommer det til å bli 2, 3 eller 4 deler? våren/sommeren 2005. hvor mange deler det blir vet jeg ikke. men dette er bare rykter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tja, kan tenke meg det blir noe sånt: Part 1: 1975 - 1983 Part 2: 1984 - 1988 Part 3: 1989 - 1993 Part 4: 1994 - 1998 Part 5: 1999 - Kanskje flere, kanskje færre deler... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 å, sitter å hører på Rime of the Ancient Mariner, for et mesterverk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Steve Harris på sitt beste. Fantastisk versjon av Samuel T. Coleridges dikt. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 har ikke lest den da Men den sangen beviser hva Steve Harris kan! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Men den sangen beviser hva Steve Harris kan! ja, han er virklig genial! han å bruce er virklig alt bak maiden! uten de ville maiden vært død å begravet for lenge siden! Endret 2. februar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 til våren i år, eller nest år?var litt lenge til. kommer det til å bli 2, 3 eller 4 deler? våren/sommeren 2005. hvor mange deler det blir vet jeg ikke. men dette er bare rykter... Gleder meg til Part 2 osv kjem. Hadde vært artig med litt synspunkt frå Blaze under hans perioden. Paul DiAnno var jo med i Part 1, samt ein haug med andre ex-medlmemmer. Trur ikkje eg har sett intervju med Blaze faktisk, nokon som har? Håper Bruce Dickinson slepper DVD med historien bak han som solo artist (kanskje litt om fly-karrieren og?) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Håper Bruce Dickinson slepper DVD med historien bak han som solo artist (kanskje litt om fly-karrieren og?) yes, jeg også! kunnne vært instresangt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Trur ikkje eg har sett intervju med Blaze faktisk, nokon som har? Jeg har ikke sett noen intervjuer av ha, men jeg har lest ett par. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 ikke kom å si at iron maiden og killers er dårlig her.. les tekster, og sett dere inni musikken. musikk er ikke bare lyd, det er en mening med det hele. (unntak av trance og rap da seff) Synes personlig at dance of death er høres for "synth" ut, hvis dere skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 hhee, de albummene er ikke dårlig, men mange syntes nok at de er dårligere enn de andre iron maiden albumma. Synes personlig at dance of death er høres for "synth" ut, hvis dere skjønner hva jeg mener... yes, skjønner hva du mener(selv om de ikke bruker synth) er vel den spesielle lyden de bruker på gitarene i flere av sangene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ja det er vel mer synth-lyd på Somwhere In Time og Seventh Son Of A Seventh Son. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 klarte å misse fly serien til bruce igjen! noen som veit om det går ann å se serien på en eller annen web-tv? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 klarte å misse fly serien til bruce igjen! noen som veit om det går ann å se serien på en eller annen web-tv? Samme her Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Ja det er vel mer synth-lyd på Somwhere In Time og Seventh Son Of A Seventh Son. når vi er inne på Somewhere in time... jeg fikk vinyl utgaven av den i dag sammen med the number of the beast vinylen ' headcleaver: hvor kan jeg finne den winamp skinnen din? som det er bilde av helt i starten på diskusjonen her Endret 3. februar 2005 av M_H_B Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) om jeg skal være helt ærlig husker jeg ikke den er ikke så stor da, kan hende jeg kan uploade den. så kan alle laste den ned hvis de vil! edit: det gikk! er bare å laste ned. Endret 3. februar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Metal Legends ‘Slaughter’ the likes of Madonna, Elvis, Jacko and The Beatles! Iron Maiden have been very amused by a recent Radio 1 Poll celebrating the 1000th Number One last week. Over 25,000 listeners voted for their favourite ever Number One single and Iron Maiden came second with their classic track ‘Bring Your Daughter To The Slaughter’, being narrowly beaten to the top spot by Queen with ‘Bohemian Rhapsody’. And ironically, despite the obvious popularity and two weeks at No 1, this was probably the only one listed that didn’t get any airplay or support BBC Radio Iron Maiden’s madman drummer Nicko McBrain said; “ You have to have a laugh, don’t you. Radio 1 listeners in their droves vote for Maiden yet Radio 1 itself never plays us!!! And never have !! When this was No 1 they didn’t even play it on the Chart Countdown !!! They obviously have little idea what their listeners want which is probably why a lot of them are changing channels. Pathetic really. But thanks to the listeners – hopefully we will see a lot of you in the Summer ” Look out for the imminent announcement of Maiden’s Summer festival shows This result follows the success of Iron Maiden’s recent single ‘Number Of The Beast’ which entered the charts at no. 3 and is still in the UK Top 40 four weeks later. And yet again it was completely ignored by Radio One !!! And this was Maidens 32nd Top 40 single with 14 of them going Top 10 and 7 going Top 5 so it would seem that the band do quite well without radio. Maybe that’s why they are still so immensely popular The full list published by Radio One is as follows: 1. Queen - Bohemian Rhapsody 2. Iron Maiden - Bring Your Daughter To The Slaughter 3. Michael Jackson - Billie Jean 4. Madonna - Like a Prayer 5. Madonna - Vogue 6. Elvis Presley - Jailhouse Rock 7. Oasis - Don't Look Back in Anger 8. Abba - Dancing Queen 9. Mariah Carey - Without You 10. John Lennon - Imagine 11. The Beatles - Hey Jude 12. Will Young - Leave Right Now 13. Cliff Richard - We Don't Talk Anymore 14. Busted - Thunderbirds / 3am 15. Kate Bush - Wuthering Heights 16. Kylie Minogue – Can't Get You Out Of My Head 17. Tatu - All The Things She Said 18. Spice Girls - Wannabe 19. Celine Dion - My Heart Will Go On 20. Westlife - Flying Without Wings Full details of the Radio One poll can be found at: http://www.bbc.co.uk/radio1/chart/greatestno1/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 fant denna!! må få kjøpt meg en sånn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå