Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Maiden England, er ikke den fra Donington Monsters Of Rock i 1988? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Maiden England, er ikke den fra Donington Monsters Of Rock i 1988? Dei spelte på Donington under den turneen ja, men det var ikkje den som blei filma, det blei derimot konserten i Birmingham. Moonchild var forresten åpningsnummeret Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Var litt usikker på om det var Donington eller Birmingham som var på Maiden England. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 men går det ann å laste den ned et eller annet sted, eller må jeg kjøpe videoen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tviler på at den kan lastes ned lovlig, hvis det er det du mener... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Tviler på at den kan lastes ned lovlig, hvis det er det du mener... fanken! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 noen som har prøvd ed hunter spillet har bare sett noen bilder av det. hadde ikke penger sist jeg så cd'ne Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) noen som har prøvd ed hunter spillet har bare sett noen bilder av det. hadde ikke penger sist jeg så cd'ne nei, har ikke spilt det. har hørt det er mongo, så jeg vil ikke prøve heller:p har forresten kjøpt meg live after death vinyl og forhåpentligvis får jeg the number of the beast vinyl og somewhere in time vinyl i posten i morra Endret 28. januar 2005 av M_H_B Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 har hørt det er mongo, så jeg vil ikke prøve heller:p hehe, ja det ser litt "spesielt" ut har forresten kjøpt meg live after death vinyl og forhåpentligvis får jeg the number of the beast vinyl og somewhere in time vinyl i posten i morra you lucky sodd! fra eddiesmegastor eller? hvis ikke! link link og atter link! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 har forresten kjøpt meg live after death vinyl og forhåpentligvis får jeg the number of the beast vinyl og somewhere in time vinyl i posten i morra Jeg har både Live After Death (Double Vinyl og Picture Disc), The Number Of The Beast og Somewhere In Time. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 har forresten kjøpt meg live after death vinyl og forhåpentligvis får jeg the number of the beast vinyl og somewhere in time vinyl i posten i morra Jeg har både Live After Death (Double Vinyl og Picture Disc), The Number Of The Beast og Somewhere In Time. vinyl er kult!! Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) har hørt det er mongo, så jeg vil ikke prøve heller:p hehe, ja det ser litt "spesielt" ut har forresten kjøpt meg live after death vinyl og forhåpentligvis får jeg the number of the beast vinyl og somewhere in time vinyl i posten i morra you lucky sodd! fra eddiesmegastor eller? hvis ikke! link link og atter link! hvis du bor i næreheten av et sted der det finnes platemesser kan man ta en tur dit. her hjemme har jeg en butikk som selger vinyl, men dem har bare dance of death og brave new world av iron maiden da eller prøv ebay Endret 28. januar 2005 av M_H_B Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det er to ting jeg lurer på nå. 1. Hva betyr egentlig Iron Maiden? 2. Hva har du av Maiden stuff? Selv har jeg en plakat en t-shorte og alle albuma. Ønser meg et falgg og noen fler plakater. Så hva har du? og hva ønsker du deg? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Det er to ting jeg lurer på nå. 1. Hva betyr egentlig Iron Maiden? 2. Hva har du av Maiden stuff? Selv har jeg en plakat en t-shorte og alle albuma. Ønser meg et falgg og noen fler plakater. Så hva har du? og hva ønsker du deg? 1: iron maiden er egentlig et tortur instrument som ble brukt i tyskland rundt 1600 tallet hvis jeg ikke tar helt feil... 2. alle albumene unntatt live at donnington og rock in rio. plakater, vinyl, singler, t-skjorte, neste gang jeg drar til oslo skal jeg kjøpe flagg, og billetter til konserten og bootlegs såklart og visions of the beast DVD og the early days DVD og rock in Rio på vhs. og kanskje jeg kjøper live after death på vhs.. Endret 28. januar 2005 av M_H_B Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hva har du av Maiden stuff? · 2 Minutes To Midnight 7” Vinyl · A Real Live/Dead One (enhanced, remastered) · Best Of The Beast · Brave New World · Classic Albums: The Number Of The Beast (DVD) · Dance Of Death Limited Edition Gatefold Double 12” Vinyl Picture Disc · Dance Of Death · Eddie's Archive (#02749) · Edward The Great · Fear Of The Dark (enhanced, remastered) · Flight Of Icarus 7” Vinyl · Iron Maiden (enhanced, remastered) · Iron Maiden Fame Tape · Iron Maiden 12” Vinyl · Killers (enhanced, remastered) · Killers Fame 12” Vinyl · Live After Death (enhanced, remastered) · Live After Death Double 12” Vinyl · Live After Death 12” Vinyl Picture Disc Promo · Live At Donington (enhanced, remastered) · Live At Rock Am Ring 2003 (DVD) · No More Lies Limited Edition EP · No Prayer For The Dying (enhanced, remastered) · No Prayer For The Dying 12” Vinyl · Piece Of Mind (enhanced, remastered) · Piece Of Mind 12” Vinyl · Powerslave (enhanced, remastered) · Powerslave 12” Vinyl · Rainmaker Limited Edition DVD Single · Rock In Rio (DVD) · Run To The Hills 7" Red Vinyl (2002 reprint) · Run To The Hills Official Biography 3rd Edition · Sanctuary 12” Vinyl uncensored Maggie Thatcher sleeve · Sanctuary 7” Vinyl censored Maggie Thatcher sleeve · Seventh Son Of A Seventh Son (enhanced, remastered) · Somewhere In Time 12” Vinyl · Somewhere In Time (enhanced, remastered) · Stranger In A Strange Land 7” Vinyl, Poster Cover · The History Of Iron Maiden Part 1: The Early Days (DVD) · The Number Of The Beast (enhanced, remastered) · The Number Of The Beast 12” Vinyl · The Trooper 7” Vinyl · The Wicker Man Limited Edition Clear CD · The X Factor · Virtual XI · Visions Of The Beast (DVD) · Wasted Years Shaped Vinyl Picture Disc · Wildest Dreams · Wildest Dreams Limited Edition DVD Single Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 oi.. Noen som er fan ja.. Må se å komme meg inn til Oslo og få svidd av noe penger. Kan noen gi meg tips om hvor man får kjøpt Maiden ting. Tenker i hovedsak flagg t-shorter og plakater.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 et tortur instrument som ble brukt i tyskland russland jeg har bare massevis av maiden cd'er, noen dvd'er og 2 plakater å sefølgelig 2 IRON MAIDEN KONSERTBILETTER!!!! Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 et tortur instrument som ble brukt i tyskland russland jeg har bare massevis av maiden cd'er, noen dvd'er og 2 plakater å sefølgelig 2 IRON MAIDEN KONSERTBILETTER!!!! ok. russland se på bodymap i oslo. der har dem flagg og klær. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Hva har du av Maiden stuff? · 2 Minutes To Midnight 7” Vinyl · A Real Live/Dead One (enhanced, remastered) · Best Of The Beast · Brave New World · Classic Albums: The Number Of The Beast (DVD) · Dance Of Death Limited Edition Gatefold Double 12” Vinyl Picture Disc · Dance Of Death · Eddie's Archive (#02749) · Edward The Great · Fear Of The Dark (enhanced, remastered) · Flight Of Icarus 7” Vinyl · Iron Maiden (enhanced, remastered) · Iron Maiden Fame Tape · Iron Maiden 12” Vinyl · Killers (enhanced, remastered) · Killers Fame 12” Vinyl · Live After Death (enhanced, remastered) · Live After Death Double 12” Vinyl · Live After Death 12” Vinyl Picture Disc Promo · Live At Donington (enhanced, remastered) · Live At Rock Am Ring 2003 (DVD) · No More Lies Limited Edition EP · No Prayer For The Dying (enhanced, remastered) · No Prayer For The Dying 12” Vinyl · Piece Of Mind (enhanced, remastered) · Piece Of Mind 12” Vinyl · Powerslave (enhanced, remastered) · Powerslave 12” Vinyl · Rainmaker Limited Edition DVD Single · Rock In Rio (DVD) · Run To The Hills 7" Red Vinyl (2002 reprint) · Run To The Hills Official Biography 3rd Edition · Sanctuary 12” Vinyl uncensored Maggie Thatcher sleeve · Sanctuary 7” Vinyl censored Maggie Thatcher sleeve · Seventh Son Of A Seventh Son (enhanced, remastered) · Somewhere In Time 12” Vinyl · Somewhere In Time (enhanced, remastered) · Stranger In A Strange Land 7” Vinyl, Poster Cover · The History Of Iron Maiden Part 1: The Early Days (DVD) · The Number Of The Beast (enhanced, remastered) · The Number Of The Beast 12” Vinyl · The Trooper 7” Vinyl · The Wicker Man Limited Edition Clear CD · The X Factor · Virtual XI · Visions Of The Beast (DVD) · Wasted Years Shaped Vinyl Picture Disc · Wildest Dreams · Wildest Dreams Limited Edition DVD Single det er endel kult der ja Endret 29. januar 2005 av M_H_B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå