Ed Hunter Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Aces High er ein knall låt! Powerslave er absolutt eit av mine favoritt album! Håper dei speler Aces High i Spektrum Går utifrå at alle skal på maiden konsert i sommer? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja jeg skal.. Gleder meg noe sykt. Mange andre her som skal? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja jeg skal.. Gleder meg noe sykt. Mange andre her som skal? Jeg skal. Off topic: Det var deg som gikk i klassen under meg ikke sant? Går du i tysk klassen? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Ja jeg skal.. Gleder meg noe sykt. Mange andre her som skal? Jeg skal. Off topic: Det var deg som gikk i klassen under meg ikke sant? Går du i tysk klassen? Det er meg ja.. Er fare får at jeg har tysk også. Endret 26. januar 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 jeg skal også på Maiden konsert!!! gleder meg noe helt sykt!!! Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) BTW: skriv hvem dag dere skal på også da. Jeg skal 29. (andre konserten altså) Endret 26. januar 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg skal på den første konserten. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Aces High er ein knall låt! Powerslave er absolutt eit av mine favoritt album! Håper dei speler Aces High i Spektrum Går utifrå at alle skal på maiden konsert i sommer? jeg tror de skal spille sanger i forbindelse med the early days DVDen. altså fra de 4 første albumene som er iron maiden, killers, he number of the beast og piece of mind. så da er nok ikke powerslave og aces high med skal på konserten den 29, Endret 26. januar 2005 av M_H_B Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg skal på konserten den 28 Fikk akkuratt biletter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 så da er nok ikke powerslave og aces high med Nei, sannsynligvis ikke, men hva gjør vel det når vi har fantastiske låter som Childer Of The Damned The Prisoner 22 Acacia Avenue The Number Of The Beast Run To The Hills Hallowed Be Thy Name Where Eagles Dare Revelations Flight Of Icarus Die With Your Boots On The Trooper Still Life Wrathchild Murders In The Rue Morgue Killers Phantom Of The Opera Charlotte The Harlot Running Free osv. osv. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg skal på den første konserten. Samme her! Tenkte å reise andre dagen og, men hoppa heller på Priest konserten i Mars Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 jeg skal på nr.2 håper de tar men noen av sangene fra 7th son of the 7th son i hvertfall da! har hjerte på only the good die young! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er alle billettene utsolgt til denne konserten? Vet jeg er litt sent ute men er det for sent? Har drit lyst å dra. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er alle billettene utsolgt til denne konserten? Vet jeg er litt sent ute men er det for sent? Har drit lyst å dra. Begge dagene er solgt ut ja, tok ikkje lange tiden det! Svartebørsen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Bilettene til den første konserten ble utsolgt på en halv time. Det er vel mulig å skaffe seg biletter på QXL... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er alle billettene utsolgt til denne konserten? Vet jeg er litt sent ute men er det for sent? Har drit lyst å dra. Sendte ein pm angående billetter... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 yes tok under 1 time på begge konsertene! Maiden er populært skjønner du! er egentlig litt overaska(positivt)over at denna posten har levd så lenge! keep on the good work guys! Maiden er best! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hehe er riktignok mest posting av 3-4 ildsjeler her men... Alle bidrag teller! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Hehe er riktignok mest posting av 3-4 ildsjeler her men... Alle bidrag teller! du, <tvk>, og meg er vel vi som er "mest" intresert da! lenge leve oss edit: noen som veit om det er laget noe musikk video til moon child? eller hvor det går ann å skaffe en live video? Endret 27. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 edit: noen som veit om det er laget noe musikk video til moon child?eller hvor det går ann å skaffe en live video? Trur ikkje det er blitt laga video til Moonchild nei, men på Maiden England konsterten frå 1988 er Moonchild med som ein del av turneen med Seventh Son... albumet: "Seventh Tour Of A Seventh Tour" (logisk... :! Ganske bra konsert! Er lansert på dvd, men ikkje offisielt. (dc++) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå