Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Et annet album jeg synes er veldig bra, som ikke så mange andre Maiden-fans liker, er No Prayer For The Dying. Tittelsporet på dette albumet er en av mine topp 5 beste Iron Maiden-sanger. Tail Gunner, Public Enema Number One, Fates Warning, Run Silent Run Deep, Mother Russia; alle sammen er geniale sanger. Jeg må si at NPFTD er en kraftig undervurdert album. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 undervudert? syntes det eier jeg! men mange av sangene er ikke "vanlig" maiden. tailgunner feks: tøff sang men litt "rar" men albummet er konge det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det er faktisk mange som mener at No Prayer For The Dying er ett av Maidens dårligste album... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 rart! det er de to første som er dårligst! de og de med blaze! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 rart! det er de to første som er dårligst!de og de med blaze! Seriøst?? Kanskje produksjonen ikkje er heilt på topp, men det er ein skikkelig råskap som kjem til utrykk i sangene! Dei to første er mykje betre enn No prayer... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Dei to første er mykje betre enn No prayer... uff nei! liker ikke maiden uten bruce! blir helt feil! Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 er registrert på maiden.org men har bare posta en post trur jeg uansett! Midnight walker: hvis du finner på å kjøpe et maiden album, noe du bør , bør du tenke på 7 son of the 7 son, eller helst Edward the great albumet. er vel det beste for "nybegynnere". er et samlealbum med de fleste hitene. rart ikke moonchild of aces high er med egentlig de eier! de låtene som er med på edward the great albumet, er de singlene som har solgt mest og ligget best på listene. så grunnen til at ikke aces high og monnchild kom med må være at de ikke har vært så høyt på listene som de som er med på albumet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 hehe, veit det-men syntes aces high er bedre enn feks:holy smoke Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hehe, veit det-men syntes aces high er bedre enn feks:holy smoke der er vi ening! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 der er vi ening! hehe syntes holy somke er en tulle sang! den er forsjellig fra de andre maiden sangene. maiden sangene pleier å handle om en ting, eller være en historie, men holy somke er bare masse babbling Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hehe, sett musikkvideoen til Holy Smoke da? Den er rå! :!: Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jepp den er knall! Er enig at den er litt "tullete" etter maiden-standard. Det er og litt mitt poeng med No prayer, forventet liksom noko stort etter suksessen med 7th son og albuma før der igjen, men dei klarte ikkje heilt å innfri, til mine forventninger iallefall. Men det går jo grenser kor mange konge album ein skal laga uten å gå på ein kunstnerisk smell! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 har sett videoen til holy ja :!: tøff deg! syntes uansett at no prayer er konge jeg! Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 videoen til holy smoke er tøff Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hehe, veit det-men syntes aces high er bedre enn feks:holy smoke jepp! aces high er bedre enn holy smoke. men jeg har egentlig aldri likt aces high noe særlig. på iron maiden forumet ser de ut til å lovprise den låta, sammen med hallowed be thy name. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 på iron maiden forumet ser de ut til å lovprise den låta, sammen med hallowed be thy name. forstålig! begge de er konge! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Aces High er kjedelig... De beste sangene er 22 Acacia Avenue og The Prisoner.... Men de har jo mange knall låter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 The Prisoner er veldig bra ja.. I'm not a prisoner, I'm a free man, And my blood is my own now. Don't care where the past was, I know where I'm going....out. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Run to the hills og number of the beast er blitt en av mine favoritter. Men fear of the dark er fortsatt på toppen med wasting love rett i hælene. Men alle enormt gode sanger, hører på de akkurat nå faktisk. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Aces High er kjedelig... De beste sangene er 22 Acacia Avenue og The Prisoner.... Men de har jo mange knall låter aces high er kjedelig ja... aldri likt den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå