Gå til innhold

Iron Maiden m.fl diskusjons/bilde tråden

Deadringer

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Et annet album jeg synes er veldig bra, som ikke så mange andre Maiden-fans liker, er No Prayer For The Dying. Tittelsporet på dette albumet er en av mine topp 5 beste Iron Maiden-sanger. Tail Gunner, Public Enema Number One, Fates Warning, Run Silent Run Deep, Mother Russia; alle sammen er geniale sanger. Jeg må si at NPFTD er en kraftig undervurdert album.

Iron_Maiden_No_prayer_for_the_dying_front.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er registrert på maiden.org men har bare posta en post trur jeg :hmm:

uansett!

Midnight walker: hvis du finner på å kjøpe et maiden album, noe du bør ;) , bør du tenke på 7 son of the 7 son, eller helst Edward the great albumet. er vel det beste for "nybegynnere". er et samlealbum med de fleste hitene. rart ikke moonchild of aces high er med egentlig :thumbdown: de eier!

de låtene som er med på edward the great albumet, er de singlene som har solgt mest og ligget best på listene. så grunnen til at ikke aces high og monnchild kom med må være at de ikke har vært så høyt på listene som de som er med på albumet. :)

Lenke til kommentar

Jepp den er knall! Er enig at den er litt "tullete" etter maiden-standard.

Det er og litt mitt poeng med No prayer, forventet liksom noko stort etter suksessen med 7th son og albuma før der igjen, men dei klarte ikkje heilt å innfri, til mine forventninger iallefall. :roll:

Men det går jo grenser kor mange konge album ein skal laga uten å gå på ein

kunstnerisk smell! :p

Lenke til kommentar
hehe, veit det-men syntes aces high er bedre enn feks:holy smoke

jepp! aces high er bedre enn holy smoke. men jeg har egentlig aldri likt aces high noe særlig. på iron maiden forumet ser de ut til å lovprise den låta, sammen med hallowed be thy name.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

The Prisoner er veldig bra ja.. :yes:

I'm not a prisoner, I'm a free man,

And my blood is my own now.

Don't care where the past was,

I know where I'm going....out.

edhorns.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...