Deadringer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) hei! har sett mange som har likt iron maiden, bruce solo osv vidre her på forumet! så jeg tenkte at jeg skulle lage en tråd hvor vi kan poste våre kuleste iron maiden m.fl (bruce solo osv) bilder, eller bare enkelt å greit diskutere emnet-Iron Maiden! tenkte jeg skulle poste et bilde fra "the trooper" fra rock in rio festivalen! edit: man må ikke legge inn bilde i posten! bare et extra pluss! Endret 4. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) tenker jeg legger inn winamp skinnen min også! den er tøff! legger også med dette! Endret 3. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Steve Harris (Bass) Bruce Dickinson (Vocals) Dave Murray (Guitar) Adrian Smith (Guitar) Janick Gers (Guitar) Nicko McBrain (Drums) Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Back in the old days! søte små gutter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) hehe, bra samlibg tvk. er alle bildene av de forsjellige fra iron maiden sida/dance of death albumet Endret 3. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 søte små gutter. fu faen så forjævli de så ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Bildene er fra Dance Of Death-albumet ja. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Maidens Vokalister: (ikke i riktig rekkefølge.) Paul Di´anno Bruce Dickinson Blaze Bayley var en i begynnelsen som het Paul Day, men han fant jeg ikke noe bilde av. og tilslutt: Dennis Wilcock Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 hehe, bra! men det er å blir bruce som er den beste av alle vokalistene! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Heh, Adrian Smith ser ut som et fjols når han spiller live... Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Bryter tråden litt når jeg ikke legger inn bilde, det er grunnet at jeg sitter på skolens pc. Bruce Dickinson er Maidens beste sanger ja. Det er litt rart å tenke på, hvor jævlig bra Steve har stått på fra første stund. Egentlig bare flaks at maiden er slik de er i dag. F.eks Når Dennis Wilcock kom inn gikk jo det påbegynte bandet til helvette, han sparka jo alle sammen til det bare sto igjen han og Steve. Steve skilte seg fra Dennis og hentet inn folk som nettop gikk fyken igjen. Startet da opp igjen med Paul Di'anno som på den tiden var et sykt god sanger og ikke minst en god rocker. Men på værdensturne så klarte han ikke mer, han ville hjem. Maiden fikk tak i Bruce, som løftet maiden noe sinnsykt som han fortsatt gjør i dag. Noen som skal til Oslo Spektrum i juni da? Har selv billett til den 29ende. Skal det ikke være noe oppvarmingsband den datoen? på www.gec.no ser jeg det står TBC på den første forestillingen noe jeg har hørt at betyr at info kommer senere eller noe slikt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Bruce Dickinson er Maidens beste sanger ja.Det er litt rart å tenke på, hvor jævlig bra Steve har stått på fra før du må ikke legge inn bilde, er bare et extra pluss! det er bruce og steve som er hjerte og sjelen til iron maiden! bruce synger og lager musikk, mens steve lager 7 av 10 sanger på albummene. ikke alle han lager aleine, men alike vel bra gjordt! Noen som skal til Oslo Spektrum i juni da? Har selv billett til den 29ende. skal også den 29ene! gleder meg sinnsykt!!!! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Noen som skal til Oslo Spektrum i juni da? Har selv billett til den 29ende. skal også den 29ene! gleder meg sinnsykt!!!! jeg skal den 28! noen som vet hvilke oppvarmingsband de har? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Heh, Adrian Smith ser ut som et fjols når han spiller live... ja, han bare står i et hjørne, eller hopper forran kamera som en eller anne psycho! men jeg syntes janick er værst! å dave er femi men det er det samma så lenge musikken eier! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Adrian og Dave er da tøffinger det... Når det gjelder å hoppe rundt på scenen er vel Janick ganske flink ja. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Adrian og Dave er da tøffinger det... Når det gjelder å hoppe rundt på scenen er vel Janick ganske flink ja. hehe han ser litt tvilsom ut i de tettsittende buksene sine, mens han jumper rund. men han er sinnsykt god på gitar å det er alt som tells! her er et bilde til fra rock in rio! Endret 4. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) non som veit når bruc kløpte håret? var det før de ga ut brave new world? viste dere foresten at han jobber som pilot også? Endret 4. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Både Adrian, Dave og Janick er sinnsykt gode gitarister. Det er en video av Adrian på guitar.com, der han viser forskjellige oppvarminstips, spilletips osv. Bør sees. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 non som veit når bruc kløpte håret? Bruce klipte vel håret i 1995 eller 1996 tror jeg. Han driver med mange forskjellige ting ja. Vokalist i metalband, flypilot, radioprogramleder, forfatter, fekter mm. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Vokalist i metalband, flypilot, radioprogramleder, forfatter, fekter mm. hvilke band da? veit bare om solo kariæren hans i tilleg jeg Bruce klipte vel håret i 1995 eller 1996 tror jeg. før brave new world altså han var jo ikke med i maden på den tida, var han? Endret 4. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå