Machz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei, Noen som vet hvor man får kjøpt SATA kabler som er rundere/mykere enn de som følger med Asus A7N8X Dlx kortet? De er så forbanna stive og veldig flate så de legger seg ikke noe særlig pent inni kabinettet. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Disse er vel kanskje bedre? Lenke til kommentar
Machz Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Disse er vel kanskje bedre? Nja, de ligner fælt på de jeg har bortsett fra at disse var grå. De er kanskje mykere? Noen som har peil hvordan de er, de som følger med Gigabyte kortene. Har bestillt meg et K8NXP-SLI. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Microplex kablene er kokt spagetti myke. Mye bedre enn det som fulgte med mitt nf7-s v2.0 iallefall. Tviler på at du kan få tak i kabler som er nevneverdig mye mykere. Lenke til kommentar
Machz Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Microplex kablene er kokt spagetti myke. Mye bedre enn det som fulgte med mitt nf7-s v2.0 iallefall. Tviler på at du kan få tak i kabler som er nevneverdig mye mykere. Høres bra ut. Kjøpte en SATA kabel fra pcstyling.no(den lokale pcmod sjappa her i byen) for å teste. Kabelen har gul UV reaktiv strømpe utpå, og det gjør kabelen litt stiv, men siden kabelen ikke er så flat så lar den seg bøye letter og penere enn de som ble levert med hovedkortet. Vet ikke helt hvor kul jeg synes den UV reaktiv greia er(jeg har også Sunbeam UV neon i kabinettet), så jeg lurer litt på å fjerne UV strømpen. Kabelen er transparent i utgangspunktet og mest sansynlig så vil kabelen bli mye mykere også. Får se hva jeg kommer fram til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå