Boralis Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Her er en test av denne for de som ønker det . http://www.cluboc.net/reviews/power/ocz/po...am600/index.htm Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Review date:Dec 24th, 2004 Sikkert fått den i julegave Fin sak dette, men "litt" over mitt budsjett: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=24397 edit: budsjett, ikke budjett Endret 4. januar 2005 av kazaa Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Meget takk for linken! Det mener jeg da det jeg torlig ikke hadde "kommet over" det på egenhånd. Det er virklig slik jeg vil se strømforskyninger. Kan ikke klage på prisen. Innen strømforskyninger er det ganske standard med det at man får hva man betaler for (les: synonymt eksempel: Q-tec)! Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Netshop får denne om en stund Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Netshop får denne om en stund Det gjør jeg også Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg har akkurat bestemt meg for den selv etter mye grubling Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Åh..Tusen takk for link Glad noen kommer med slike . Den er faktisk på vei til meg fra USA Så nå er jeg sikker på at den var verdt pengene. Mvh Erik_s Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Utifra reviewene jeg har lest så er det ikke dårlig.Jeg er ingen ekspert på PSU men jeg leser alltid før jeg kjøper noe.Man får sikkert noe med enda bedre strømkvalitet men dette skal holde lenge,dessuten ser det kult ut og jeg slipper å kikke på de gamle stygge powerledningene gjennom vinduet. Netshop har det ubekreftet til den 18 januar men bestillingen min er levert sammen med ukens tilbud på Kingstone og en boxed Winchester 3500. I mellomtiden er det bare å sikle på bildene hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå