KennethJS Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei Problemene startet for et par uker siden. Fikk plutselig 5-6 forskjellige blåskjermer. Tenkte at dette enten er et RAM problem, eller at det ville hjelpe å formatere og installere XP på nytt... Etter innstallasjonen ble det slutt på blåskjermen, men et problem forsvant ikke, nemlig at Internet explorer (og Mozilla og Opera) ofte avsluttes pga feil. 80% av nedlastninger blir aldri installert grunnet CRC-feil eller lignende. Og svært ofte for jeg opp feilmeldinger angående at "minnet kunne ikke være written" Må jeg sende maskinen min til multicom nå eller? Takk Kenneth Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 måtte avinnstallere firefox nå..virket ikke i det hele tatt.. har kjørt AV, adaware, spybot Lenke til kommentar
flydman Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har du kontroll med cpu temperaturen , jeg har selv vært vitne til at dette kan føre til de merkeligste feil dersom den blir for varm. Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 den virker normal den.. Lenke til kommentar
flydman Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hva ligger tempen på? har du gjort noen endringer på maskinen rett før problemene opsto?har du flyttet på maskinen ? (kanskje noe har fått seg ett trøkk)"harddisken feks" Det er nemlig svært usannsynlig at minnet tar kvelden sånn helt plutselig. Lenke til kommentar
KennethJS Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Da har jeg reinstallert igjen. kommer til å skrive inn når det skjer ting fra nå a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå