Christine_ts Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei. Jeg har slitt litt med å få MMS, Internet Mail og GPRS oppsett til og fungere. (Dette viste seg i ettertid og være et problem hos Netcom, alt er OK nå) Men - jeg sitter igjen med 10 forskjellige tilsendte ferdigoppsett hvorav de fleste ikke fungerer. Noen av dem har til og med samme navn og jeg går surr i alle oppsettene, hvem som er ok og hvem som ikke er det . . . I tillegg så kan min telefon kun ta imot 10 oppsett og jeg har nå ikke plass til flere (selv om alt fungerer nå) Er det noen som vet en måte hvordan jeg kan slette disse ????? Dessverre så tok jeg ikke noen sikkerhetskopi av telefonen med Pc Suite før jeg fikk disse oppsettende tilsendt, det hadde sikkert vært lurt om jeg hadde gjort det, men det å være lur - det er ikke jnoe eg kjent for. Thi-Hi Er det noen som har en "tom" sikkerhetskopi de kan sende meg, eller eventuellt fortelle meg hvordan jeg kan slette denne haugen av oppsett ?? Klem fra Christine Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 kan du ikke bare slette 9 av dem? valg---slett ? Lenke til kommentar
Christine_ts Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Ærlig talt, hadde disse oppsettene latt seg slette så hadde jeg selvsagt gjort det . . ! Får ikke editert dem og heller ikke noe "valg" om noe som helst - prøv selv. Christine Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja, ærlig talt, les bruksanv. De lar seg nemelig slette Lenke til kommentar
berg-e Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvis du sletter alle feltene i et oppsett, vil oppsettet forvinne, og du har en ledig plass. Du må altså inn på hvert enkelt felt og fjerne teksten som står der. Høres tungvindt ut, men det går relativt fort. Lenke til kommentar
Christine_ts Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Les bruks-anvisningen, de kan slettes sies dere ???! Hvordan er jo det jeg spør om . . . Disse ferdige oppsettene gir meg jo ikke noen "valg" og velge mellom, jeg kan kun aktivisere dem. Trykker jeg redigere valgt oppsett så får jeg - på ferdige tilsendte oppsett - kun kikke på dem, ikke redigere dem, da er "valg" borte fra menyen. Og følgelig får jeg heller ikke slettet dem. Lager jeg derimot et oppsett på egenhånd så får jeg slettet det oppsettet med og fjerne navnet på oppsettet. Men det er jo ikke det jeg har gjort, jeg har fått dem ferdig tilsendt og da er de tydeligvis "låste". Problemet med dette, at det er fullt, er at om jeg nå bytter fra Netcom til Telenor så får jeg ikke endret eller lagt inn nye oppsett. Så - istede for å duste-erklære meg så fortell meg heller hvordan jeg sletter dem så skal jeg selv være den første til og kalle meg en dust-inne. Christine Endret 4. januar 2005 av Christine_ts Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det finnes ikke dumme spørsmål, bare teite svar. GPRS oppsett sletter du ved å taste *#335738# eller *#DELSET# @Christine: Det er ikke du som er dust, dette står nemlig ikke i bruksanvisningen Lenke til kommentar
Christine_ts Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Tusen, tusen takk. Lurer da på, forsvinner alle GPRS oppsettene da ? Er det andre tall for å slette de andre oppsettene ? Har følgende liste, noen med samme navn og liggende flere ganger . . . Netcom MMS (Fra Netcom Netcom WAP GPRS (Fra Netcom Netcom GSM Internet (Fra Netcom Netcom MMS TCPIP (Fra Nokia Netcom WAP TCPIP (Fra Nokia Masse klemmer fra Christine Lenke til kommentar
Christine_ts Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Aldeles nyyyydelig . . . Takker masse enda en gang. Fikk valg om hva jeg ville slette, dette var en kjempegreie det. Takk for at du finns . . . Enorme mengder med klemmer fra Christine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå