KydeX Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei. Jeg ønsker å montere vannkjøling. Det blir først å fremst for å få en lydløs maskin, kommer ikke til å drive noen ekstrem overklokking, kanskje en smule bare. Jeg har MSI K8N Neo Platinum HK, AMD 64 3000+ (socket 754) og et Geforce 6800LE (Gainward). Jeg ønsker å kjøle prosessor, chipsett og GPU. Budsjettet er jeg usikker på, da jeg ikke vet hvor mye jeg må ha eller hvor mye det egentlig koster, men jeg håpet å kommer under 2 høvdinger hvis det er mulig. Trenger fullt oppsett på alt jeg trenger. Håper på gode råd. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 CPU GPU Kit til gpu blokka, tror det skal passe LE Pumpe Radiator Chipset blokk vet jeg ikke hva som passer, men du kan se litt rundt på siden å se om du finner en som passer. Kan også velge en AC radiator, det blir billigere. Ellers kan du like gjerne går for et komplett sett. Men det er vanskelig å finne sett med blokker for 6800 serien (enda). Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Fant denne chipsett blokka, er i samme merke og utførelse som resten av det du fant: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...600064&toc=5430 Men hva må jeg ha ellers? Slanger, nipler osv.? Trenger jeg vanntank utenom? Må ha det med teskje, så jeg slipper å etterbestille ting jeg mangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå