Gå til innhold

Zepto Combuters erfaringer?


Ma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en Zepto4200 (samme som CL56, ganske omtalt og generellt vellikt her på forummet har jeg inntrykk av) som jeg er veldig fornøyd med. Jeg har dog ikke kjøpt den av Zepto her i landet, så jeg vet ikke hvordan de er å kjøpe av. Kan dog nevne att jeg ved tre forskjellige leiligheter har sendt spørsmål ang. priser & muligheter for oppgradering etc. pr mail til Zepto Norge og aldrig fått noe svar fra de. Sammenliknet med servicen jeg opplevde da en kompis kjøpte CL56 på Digital Impuls synes jeg ikke Zepto virker imponerende; men bevares, kanskje de reagjerer kjappere om man står i kundekartoteket deres?

Lenke til kommentar

Jeg har en Zepto 4200, købt i Danmark, og jeg er meget tilfreds med min. I starten var der lidt knas med tikkende harddiske fra Hitachi men det blev ret hurtigt løst. Servicen vil jeg ikke kommentere nærmere da den kan være anderledes i Norge, men i Danmark høre den til i den bedste ende.

Lenke til kommentar

Takk for svar! :)

 

Har sendt dem en mail med noen spørsmål, så får bare vente og se om de har god kundebehandling..

 

Litt lyst på ZNote 4200. Eller MultiNote CL56E hvis den er nesten identisk... Hvilke erfaringer har folk å handle fra Multicom.no?

Lenke til kommentar

Jeg har personlig ikke noe erfaring med de, men moren min og broren min har kjøpt en laptop hver der og ikke opplevd noen problemer med servicen(skal også sies at de ikke har hatt noen problemer med pc'n så de har ikke "testet" den skikkelig heller).

 

Han som ordner med pc'ene på jobben til moren min driver også å handler derfra(bestiller pc'er derfra til firmaer osv.) så jeg tviler på at dette er noe useriøst firma.

 

Hvis jeg husker skal jeg spørre modern hva hun synes...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...