Gå til innhold

Final Beta test Plans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Boogieman' date='05/01/2005 : 16:38'] En ny update går da bra... Så lenge jeg slipper å laste ned 2.4 GB på nytt... En update på rundt 40mb er da ikke store problemet... :)

Det er akkurat dette som er problemet...

I en av de siste postene som ble posted i wow-beta forumet fra Blizzard stod det at man måtte laste ned en ny *full* client for final beta...

Lenke til kommentar

v1.2.1 brukes i USA nå. Patchen til v1.2.1 kan lastes ned fra f.eks fileplanet.

Det er ikke mulig å oppdatere den europeiske klienten med denne patchen, da den europeiske klienten gikk over til multi-language ved v1.1.2.

Den europeiske klienten kan derimot patches til v.1.2.1 ved å auto-oppdatere spillet.

Edit: For meg var ikke downloaderen så treg som folk skal ha det til. Var ferdig på rundt 6 timer.

Edit2: skivebom

Endret av SilverCRX
Lenke til kommentar
jeg får "bad data from tracker" på den torrenten fra wowtorrents. har hatt slik i over 1 time nå, nedlasting har ikke begynt ennå. noe som er galt?

hadde samme greia, men viss du bruker azureus, så kan du "force start" da virket det ivertfall hos meg :)

Endret av Royzer
Lenke til kommentar
v1.2.0 brukes i USA nå. Patchen til v1.2.0 kan lastes ned fra f.eks fileplanet.

Det er ikke mulig å oppdatere den europeiske klienten med denne patchen, da den europeiske klienten gikk over til multi-language ved v1.1.2.

Den europeiske klienten kan derimot patches til v.1.2.1 som er den nyeste på denne siden av dammen.

All sannsynlighet tilsier at v1.2.1 vil brukes i FB (muligens en videre oppdatert utgave).

Edit: For meg var ikke downloaderen så treg som folk skal ha det til. Var ferdig på rundt 6 timer.

i USA brukes 1.2.1 ikke 1.2.0 dette er jeg 100% sikker på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...