Gå til innhold

CPU overklokker seg sjøl?

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt ny pc med følgande oppsett:

- MSI K8N NEO FSR Hovedkort for S754nForce3 250GB,SATA,GbLAN,ATX,Raid

- AMD Athlon 64 3000+ 2.0 GHzSocket 754, 512 KB cache, BOXED

- TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual PackKit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs

- NorthQ Strømforsyning Silent 400WNQ 4001 - ATX 400W, 120mm Fan, 12-17dBA

- Seagate Barracuda 7200.7 200GBIDE ATA/100 8MB cache 7200RPM

- Plextor DVD-Brenner PX-712A IDE RetailBlack, DVD+R/+RW og DVD-R/-RW

- Sony Floppy Drive, 3,5" 1,44MB SilverFloppy Drive Internal

- Gainward GeForce 6800LE 128MB DDRAGP, Tv-Out, DVI, Retail

Det fungerer heilt fint og eg har ikkje hatt noko problem med det enno.. Men eg har innstalert ein del av overvåkningsprogramma som følgde med hovedkortet, blant anna Core Center som overvåker cpu temperatur og viftehastighet og som i tilleg kan brukes til å overklokke ved å stille på busshastighet og kjernespenning m.m. :whistle: .. Her viser det kva "fart" prosessoren kjører på til ei kvar tid noko som skulle vere 2000Mhz (200x10) men det skjer tidt og ofte at dette endrar seg utan at eg gjer noko! Busshastigheten pleier å hoppe opp og ned frå litt under 200 (198-199..) til litt over (201-203 osv..) :hmm: ... Dette er jo ikkje så farlig, men det har skjedd fleire gonger at den har vore heilt oppe i 250 :ohmy: !! Då er det jo snakk om 25% auke!! Det har ikkje hatt noko innverknad på temperaturen sidan det har vore så kort tid, men eg synes det er litt foruroligande at den driv å stiller seg sjøl såpass mykje...!

Er dette normalt?

Kan eg fjerne det?

Kan det bli eit problem?

Temperaturen ligg foresten på 45-47C Idle og 55-56C load... er dette gode temperaturar eller bør boxed kjølinga klare meir?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

anbefaler å ha den på, maskinen blir mye,mye,mye, mye stillere:) Hvertfal med boxed kjøler, hehe ;)

vifte-hastigheten senkes da nemlig på min kamerats Asus kort;) Genialt... :D

.. hastigheten settes opp raskere enn du rekker å tenke uansett, så det er verdt det=)

Vifta starter for seg selv også..hehe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...