krister461 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hallais. Tenkte å pynte litt i mitt Thermaltake Tsunami. Tenkte å gå for følgende strømforsyning: bZerk, 500W, Aluminium, Sort og følgende neonlys: Sunbeam Liquid Neon, Spiral, Blå og denne kabelen: Sunbeam ATA133 IDE-kabel, 45cm, Blå Blir det bra? Burde jeg kanskje gått for et UV-lys siden PSU'en kommer med UV-reaktive kabelstrømper? Andre kommentarer? Vh Krister Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ja. Gå for uv lys En ekstra effekt. Utenom det så ser jeg ikke noe galt i resten. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Hmm...er litt usikker på det med UV...om jeg går for det så bør jeg kanskje gå for UV-strømper på alle kabler (istedenfor sorte som jeg hadde tenkt)... ...men, jeg er litt redd for at det ser voldsomt harry ut...? (Som om ikke det er nok harry med vanlig lys! ) Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tenkte å pynte litt i mitt Thermaltake Tsunami. Greit navn på kabinett i disse tider... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 hehe...det slo meg også... kom forøvrig over denne idag: http://digi.no/php/art.php?id=114622 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Tilbake til topic: Er folk enig i at UV-lys gir en ekstra effekt, eller blir det bare mer harry? (Riktignok et veldig subjektivt spørsmål) Lenke til kommentar
Raaby Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 UV lys er ikke noe og gå for synes jeg og den psu'en du skal ha fyller det med noen ekle grønne kabler bare for å si det :| Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 UV-lys er veldig stilig hvis det blir brukt riktig Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 UV lys er ikke noe og gå for synes jeg og den psu'en du skal ha fyller det med noen ekle grønne kabler bare for å si det :| Smaken er som baken Som CaZiO sier. Ikke for mye. Uv-reaktive kabelstrømper er ikke overkill. Uv er egentlig ganske fint Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Heisann og takk for svar. Jeg kjøpte den strømforsyningen idag, og en vanlig blå kald katode. (Digital Impuls var utsolgt for ide-kabelen) Synes kablene på strømforsyningen så helt ok ut i seg selv, men turte ikke helt gå for UV-lys siden jubelen ikke stod i taket når jeg foreslo det! Dessverre får jeg ikke testet greiene før jeg får meg et nForce4-hovedkort! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Herregud.....er det egentli noe å spør om...bare kjøp det UV-lyset, det er dritfet med UV-lys, og de er jo ikke så dyre heller. Har UV-lys selv og er veldig fornøyd med det Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 ot: Tt Tsunami er dritstilig kabinett ! syns det er penest i sort.. skal kanskje kjøpe det selv.. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 ot: Tt Tsunami er dritstilig kabinett ! syns det er penest i sort.. skal kanskje kjøpe det selv.. Helt enig...ser veldig bra ut...gode løsninger inni..er spent på hvordan det ser ut når det er ferdig med lys og alt... ...eneste minus så langt er at det ser litt trangt ut inni...sleit f.eks. med å få inn bzerk psu'en...(men den er litt dypere enn atx-standarden da) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 men du er klar over at man kan ta ut både hardisk ramme og den rammen ovenfor når man bygger? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 men du er klar over at man kan ta ut både hardisk ramme og den rammen ovenfor når man bygger? Jada...forøvrig er hdd-rammen litt knotete å få ut og inn igjen...men gummifestene med thumbscrews er genialt da! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Tenkte å pynte litt i mitt Thermaltake Tsunami. Greit navn på kabinett i disse tider... stussa litt på det jeg og Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 men du er klar over at man kan ta ut både hardisk ramme og den rammen ovenfor når man bygger? Jada...forøvrig er hdd-rammen litt knotete å få ut og inn igjen...men gummifestene med thumbscrews er genialt da! hvordan er det med bråk \isolering med normalt med vifter i det egentlig ? følger det med 12cm vifte ? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 hvordan er det med bråk \isolering med normalt med vifter i det egentlig ? følger det med 12cm vifte ? eeh...det var en litt rar setning... men, jeg har ikke fått prøvd ting ut enda siden jeg venter på nForce4-hk... ...men, det følger med tre vifter...en 12cm i front og en bak, og en 8cm i døren. Ifølge andre på forumet så skal det være en del lyd i disse...kommer derfor til å gå til innkjøp av en viftekontroller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå