daniel_v00 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 er det noen som vil gi meg en link te et bra klokke program for intel.... har 2.4 hvis det ska hjelpe..hehe e vet ikke har et abit it7 max hovedkort og 512ram vil nesten ikke si skjermkortet...hehe:P mn det er et 9200se 256mb:P håper at folk vil hjelpe meg..det ville vært fint! hilsen daniel Lenke til kommentar
daniel_v00 Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 prøvde det men det ville ikke gi noen respons...hehe gikk inn på min data maskin men ingen forandring Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du må nok bruke Bios ja, juster opp FSB 2-3 hakk om gangen. Sett på AGP/PCI lock. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Du må nok bruke Bios ja, juster opp FSB 2-3 hakk om gangen. Sett på AGP/PCI lock. 2-3 hakk? 2-3 Mhz du mener? Det synes jeg var lite isåfall... - Man skal klokke på egen risiko, men du kan nok forvente deg en god del mer og fremdeles ha en stabil CPU med boxed vifte... edit: er det Abit du har? edit2: ja... det var vel det... edit3: er du sikker på at du gjør det riktig? - Jeg har Abit IT7-MAX2... (jeg satt i et halvt år før jeg kjønte hvorfor den ikke ville klokkes høyere) Min klokket seg automatisk ned (når jeg prøvde å klokke opp) Endret 4. januar 2005 av Dasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå