Anonymisert Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hva er forskjelen på de forskjelige hl2 utgavene? Rett fra steam: HALF-LIFE 2 BRONZE HALF-LIFE 2 SILVER HALF-LIFE 2 GOLD får eg tilsendt spillet eller bare en key også må eg laste det ned selv? fra butikk her i landet: PCCD HALF LIFE 2 COLLECTORS EDITION PCCD HALF LIFE 2 ehh er det andre eg kan få tak i norge... om det pccd eller ikke er det samme... eg har dvd rom det kan godt være at dette er spurt om før men fant det ikke i farten kan godt ta en link til det Lenke til kommentar
Anonymisert Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 vet ikke om det eg skrev var uforståelig eller ikke men der det samme eg legger in en ny tråd å spørr et kortere spørsmål Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Finner det på www.steam.com skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Rett fra steam: HALF-LIFE 2 BRONZE HALF-LIFE 2 SILVER HALF-LIFE 2 GOLD får eg tilsendt spillet eller bare en key også må eg laste det ned selv? Du får verken tilsendt spillet eller en key, den aktuelle pakken blir derimot knyttet til Steamkontoen din når du kjøper den. Du kan deretter laste ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå