Gå til innhold

Habbo hotel! Noe Jævla dritt!

Anbefalte innlegg

jeg som trodde at tv2 hadde bedre ting å sponse!! men neida.

En høyt æret tv-kanal uten reklamepauser hvert femte minutt har nå gjort det store!!!! De sponser habbo hotel! et biprodukt av svenske massemordere og pedofile tyskere som har hentet litt inspirasjon fra the sims.

"det er selvfølgelig gratis på habbo hotel, det er bare ekstratjenester som koster". Kunne for faen sagt hvis du ikke vil bruke penger på habbo, kan du bare gå i de kjipe klærne med de lamme frisyrene dine du. vi skal ikke hindre deg.

sms-tjenester for hundretalls kroner i uka. nei takk.

noen som er enige i at habbo hotel må brenne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Foreldreguide

Habbomynt

Vi tar kun betalt for ”ekstra tilbud” som f.eks spill (stuping i svømmebassenget)

Det er absurd! :mad: Dette er noe som er lagd for å håve inn enorme grunker, gå løs på unger. Nå går det for langt! :realmad: Den "unike" HC som koster masse penger, og som går ut hver måned slik at man må betale mer. Jeg blir rett og slett pissed off og kvalm! :sick: Bedre blir det av et gruppepress som nærmest tvinger alle til å bruke masser av penger. Fakkeltog mot Habbo Hotel. Ja, jeg hater skiten.

Lenke til kommentar
TV2 sponser ikke dette. De eier det norske konseptet gjennom sitt konsern.

ok.. skal gå med på det. men likevel. de tjener jo på den dritten der!!!!!!!!

Ja.

Hadde de gjort det om de ikke hadde et salgbart produkt?

(Ikke det at jeg synes Habbo hotel er velig nyskapende og fint, men man kan ikke nekte folk å bruke pengene sine!).

Lenke til kommentar
(Ikke det at jeg synes Habbo hotel er velig nyskapende og fint, men man kan ikke nekte folk å bruke pengene sine!).

Man skal ikke nekte gjenger å kjøpe våpen sånn at de kan drepe heller, men det betyr ikke at det er videre bra :ermm:

Forskjellen er at Habbo Hotel ikke gjør noen direkte skade, langt mindre på uskyldige, slik en gjeng ville kunne.

Man kan holde seg unna det om man ikke liker det. Men tydeligvis er det mange nok som er interreserte, og dersom de koser seg og har det bra med det, vil jeg da ikke nekte dem det. Et slikt konsept er avhengig av lønnsomhet, og siden TV2 Nettavisen og spillutvikleren holder det gående, er det tydeligvis lønnsomhet/potensiale i det.

La oss ikke ta kneken på gründerne!

Lenke til kommentar

Man skal ikke nekte gjenger å kjøpe våpen sånn at de kan drepe heller, men det betyr ikke at det er videre bra :ermm:

Forskjellen er at Habbo Hotel ikke gjør noen direkte skade, langt mindre på uskyldige, slik en gjeng ville kunne.

Man kan holde seg unna det om man ikke liker det. Men tydeligvis er det mange nok som er interreserte, og dersom de koser seg og har det bra med det, vil jeg da ikke nekte dem det. Et slikt konsept er avhengig av lønnsomhet, og siden TV2 Nettavisen og spillutvikleren holder det gående, er det tydeligvis lønnsomhet/potensiale i det.

La oss ikke ta kneken på gründerne!

jo! la oss ta knekken på alle som har en finger med i spillet når det gjelder habbo!!!

har sjekket litt rundt nå, og har kommet fram til at hvis noen blir "svindlet" på habbo kan du "anmelde" den som gjorde det. MEN! hvis denne "svindleren" bytter navn går alt i dass! fikk bekreftet dette i stad da min lillesøster kom hylende etter at hun hadde blitt "svindlet".

Det er som et lite samfunn, bare at det aldri kommer til å funke!

Lenke til kommentar

Vel. Folk må jo få bestemme selv hva de vil bruke pengene på, husk det.

Kan ikke begynne å sensurere/fjerne alt noen ikke liker. Da blir det fort sensurering av aviser og TV-programmer også, fordi folk "ikke burde får lov" til å se ditt og datt, som noen få bestemmer. Det er jo rett og rimelig at ingen BURDE være så "dumme" at de er uenige med deres syn, og derfor burde det være forbudt? Ser ingen logikk i det.

Lenke til kommentar
Kan noen enkelt forklare hva det her er for oss som er for late til å lete inne på linker osv?

Jeg har lagt ut hele tre linker :p

Grunnen til at jeg blir pissed, er at de (søstrene mine) skal låne mobilen til å kjøpe litt "habbomynt", og etterpå sjekker jeg saldoen. Hva ser jeg? -5.42kr og jeg hadde 200 :dontgetit: Hvis det skal foregå hver eneste måned, kunne enver blitt ganske forbanna, det er jeg temmelig sikker på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...