Maniac Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei, jeg leste nylig om XP Media Center, ser ut som den har ikke kommet på Norsk ennå. Uansett, er dette et Operativ System eller bare en addon til XP Home/Pro ? Altså, det jeg trenger å vite er, kan jeg installere dette uten å måtte formatere PC'en og uten at jeg mister noe data som jeg har liggende her? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ja det er et eget OS, men beregnet for "stue pc'en", altså større støtte for multimedia o.l. ja du kan installere det i et dual boot system. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kanskje du blir klokere av å lese dette her: http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/default.mspx Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg