Gå til innhold

"Buhu! Vi er på savnetlistene!"


Anbefalte innlegg

Så en nyhetssending eller ti i dag, og enkelte hadde innslag med "stakkars" nordmenn som, på tross av at de oppholder seg i Norge og er i god behold, hadde blitt ført opp på listene over savnede etter tsunamien Sør-Asia. De beskriver det som en "skrekkelig opplevelse" og lignende. Reportasjen jeg så viste den "stakkars" kvinnen som omtrent var på gråten etter den FORFERDELIGE opplevelsen.

 

HERREGUD! :roll:

 

Er dette resultatet av mediakåte nordmenn, eller er det resultatet av en presse som ikke skyr noen midler for å utnytte situasjonen til å rette kritikk mot sittende regjering? Latterlig er det uansett.

 

Diskutèr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp. Først blir det lagt massevis av press for at listene SKAL offentliggjøres, og når de først offentliggjøres, da burde de ikke vært offentliggjort. :shrug:

Tviler på at det var de som sto på "savnetlista", og som er i god behold, som maste høyest om at den lista skulle offentliggjøres... Min magefølese sier at det må være div. aviser som var mest ivrige for å få lov til å trykke den. Og jeg har faktisk medfølelse for de som fikk seg et sjokk etter å ha sett sitt eget og kanskje familimedlemmers navn stå på den lista. Og kanskje venner og betjente som trodde de var bortkommen.

Tror man må være syk på sinnet for å være så mediekåt at man ønsker å se sitt eget eller sine barns navn på ei slik liste.... :hmm:

Lenke til kommentar
Er dette resultatet av mediakåte nordmenn, eller er det resultatet av en presse som ikke skyr noen midler for å utnytte situasjonen til å rette kritikk mot sittende regjering? Latterlig er det uansett.

Det er en herlig blanding. Veldig enig med deg, HalTan.

 

Bondevik fikk til og med pepper, nå som tallene er nede i under 100 savnede, for at han ikke kunne avkrefte at det var over 1000 savnede på spørsmål fra en journalist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...