Aim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei! Jeg er 15 år og har spilt CS i 2 år har vt og mic. Jeg tenkte at jeg skulle lage en CSS clan siden 1,6 om ikke lenge tar slutt. Krav: Dere må ha mic. Dere må ha Vt. Dere må ha Mirc og Msn. Dere må ha spilt Cs i over 1 år. Dere må vere 14+. Pm meg hvis dere vil Trye. NB: Hvis det er mange som vill vere med tar vi ut dem som er best. H.Aim. Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har nå sendt deg en PM.. Intresert i å høre mer om dette! Vanskelig å finne seriøse klaner nå til dags Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvorfor må man ha både mirc og msn, holder det ikke lenge med mirc ? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Frost fra superserver? Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Spilte der for lenge lenge siden Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 La igjen en personlig melding. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sendte en PM eg og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå