Gå til innhold

Tråden for de unormale


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følgende gjør meg unormal:

 

*Jeg tror konstant at jeg blir overvåket.

*Jeg ringer ikke folk med mindre jeg kjenner dem veldig godt.

*Er sinnsykt skeptisk til ting og er kverulant.

*Nødt til å passe på tinga mine hele tiden (standard mobil og lommebok sjekken)

*"Liker ikke" folk. (vanskelig å forklare). Blir stresset når eg er med mange mennesker om gangen. Uansett hvem det er så liker eg best samtaler der det er maks 4-5 personer... Eg kommuniserer egentlig best når eg kun snakker med en person.

*Jeg avskyr tv- serien 24

*Jeg vil gjøre det bra på skolen, men er for lat.

*Sjekker alltid toalettene før jeg setter meg.

*jeg klarer ikke å drite på offentlige toaletter.

*jeg må ALLTID sjekke lommeboka om jeg har penger før jeg kjøper noe. Selv om det bare er tyggis. Min største frykt er å stå i kassa og ikke kunne betale.

*Jeg MÅ alltid sjekke om det er noen bak dusjforhenget når jeg skal på do...selv om jeg vet jeg er alene så bare MÅ jeg sjekke.

*Har aldri likt grandiosa. :blink:

*Jeg blir kvalmen hver gang jeg spiser.

* Jeg sjekker alltid om dører rundt meg er låst hele tiden.

* Liker ikke å drikke ting fra krus, utenom varme ting.

*Jeg spiller IKKE cs

 

Tror det skulle være alt :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg er vel unormal fordi:

 

-Jeg gleder meg til å flytte hjemmefra, slik at jeg kan gå naken hele tiden.

 

-Jeg må alltid ta Lommebok og mobil-sjekken...

 

-Jeg sover alltid på ryggen _midt_ i senga...

 

-Jeg misliker Seinfeld.

 

-Har nylig fått dilla på å kjøpe ting over Internett.

 

-Sover alltid i T-skjorte, uansett vær.

 

-Legger alltid klærne mine på gulvet når jeg tar dem av meg...

 

-Har høydeskrekk.

 

-Snakker ofte høyt til meg selv, uten å legge merke til det...

 

-Kjeder meg fort.

Lenke til kommentar

Har oppdaget noen nye unormale ting ved meg selv siden sist:

- Takler ikke at dynen ligger utenfor kanten på sengen (når jeg ligger i den) :dontgetit:

- Lommebok- og mobil-sjekken er et must når jeg går av bussen o.l. (ser at jeg er langtifra alene her, så dette kan vel knapt kalles "unormalt")

Lenke til kommentar

Jeg snakker med meg selv heeele tiden, har ofte diskusjoner med flere enn meg selv...inni hodet mitt, må konstant sjekke om jeg har mista mobben og/eller lommeboka, liker smerte men bare noen ganger :p og jeg har problemer med å binde meg, friker totalt når en jente vil ha et forhold med meg så angrer jeg rompa av meg etterpå

Lenke til kommentar

Vel.. får kanskje meg på dette jeg også da.

 

- Jeg setter alltid vekkeklokka 1 time før jeg skal stå opp, for å bli vekt, skrur den en time fram og sovner igjen...

- Jeg ser alltid sur ut

- Jeg er alltid grov i kjeften på jobb

- Jeg sukker hver gang telefonen ringer

- Jeg demonterer alle penner jeg finner helt til de går istykker

- Jeg har elendig korttidshukommelse. Klarer aldri huske en ip-adresse på jobb

- Jeg er så lat det kan ta fem dager før jeg får sukket meg til å skrive en kort mail.

- Jeg kan kjøre en mp3 på repeat hele dagen uten å tenke over det

- Jeg hører på alle typer musikk, og alt går omhverandre

- Jeg gjør "aldri" noe galt, men jaggu klarer jeg ikke å have i tingretten også (imårra klokka 9 :p)

- Jeg hater å sitte ved siden av noen på tbanen

- Jeg hater å stå opp om morgenen

- Jeg er så avhengig av internett jeg cacher en internettside om jeg skal på ferie uten inett for å lese det samme gamle om og om igjen

- Jeg hater å legge meg. får aldri sove

- Jeg gruer meg til neste dag når jeg slutter på jobb.

- Jeg trur folk har koblet seg til webcammet mitt så jeg lister meg bort til det og snur det

- Jeg har ikke tålmodighet til å se en film (få filmer)

- Jeg er aldri fornøyd

- Flink til å ta spontankjøp

- Flink til å angre på spontankjøpene

- Flink til å ikke gidde returnere sponstankjøpene

- Sovner nesten når jeg vasker hendene i varmt vann

- Fryser unormalt mye

- Trener flere ganger i uka og liker det

- Hater fotball og håndball (pluss et par idretter til)

- Trekker alltid spøker alt for langt

- Dagdrømmer, og klarer å starte og le midt på tbanestasjonen av noe morsomt jeg tenker på.

- Jeg liker å gå i dress

- Jeg orker ikke skrive mer nå for jeg skal se på tv :p

Lenke til kommentar
- Jeg er så avhengig av internett jeg cacher en internettside om jeg skal på ferie uten inett for å lese det samme gamle om og om igjen

Når jeg var på sommerferie hadde jeg med meg bærbar pc som jeg drev å photoshoppa på, jeg fant fort ut at lillebroren min hadde vært inne på masse inet spill (123spill.no) rett før vi reiste, disse hadde lagret seg, dermed hadde jeg noe å gjøre i ferien, men jeg ble ganske fort lei av de da :D

Endret av alex503
Lenke til kommentar

Gøy å lese at man ikke er alene om å være unormal :p

 

- Jeg avskyr offentlige toaletter

- Uansett hvor mye jeg vil så klarer jeg ikke å slette mp3 filer, istedenfor å slette kjøper jeg bare nye harddisker...:dontgetit:

- Jeg må sove liggende på magen med hodet mot veggen, og henda under puta, men jeg våkner alltid liggende på ryggen

- Har en lei tendens til å snakke om hva jeg skal gjøre, og det ender ofte med at jeg aldri får gjort det...

- Jeg våkner kun av alarmen på mobilen, har en klokkeradio som hyler som besatt, men den våkner jeg ikke av, av en eller annen grunn...

- Må ha mobilen liggende på andre siden av rommet når jeg sover

- Jeg har fobi mot å presentere meg når jeg snakker i telefonen, men kan ofte sitte i telefonen i 1-2-3 timer å bare prate dritt :dontgetit:

- Jeg kan få "psykisk orgasme" når jeg hører virkelig god muskkk, dette innebærer at jeg blant annet får sterke frysninger, gåsehud, og i enkelte tilfeller griner jeg :blush:

- Kan fint sitte inne i dagevis og kun se på film, spille og høre på musikk uten å ha kontakt med andre mennesker.

- Så lenge jeg har en PC i nærheten MÅ den ha internet tilgang, ellers blir jeg desperat. Men jeg kan fint gå lengre perioder uten pc..

Lenke til kommentar

ett par til..

 

-jeg husker ikke navn. jeg kan jobbe sammen med folk og selv etter to tre måneder så har jeg egentlig ikke en anelse hva de heter.

-jeg husker ekstremt godt ansikter, jeg kan se folk på gaten og huske hvor jeg har sett dem før, selv etter flere år.

-jeg hater egentlig rot men jeg er for lat til å rydde ;)

-jeg må alltid ha lommeboken i høyre baklomme, har jeg den ikke der så føler jeg meg naken.

-jeg har det vanskelig for å sovne, kan glatt ligge i sengen i fem timer uten å blunde for så mye som to sekund, men om legger meg og tenker på hvor tøft det hadde vært om jeg kunne teleportere meg selv og/eller andre personer/ting så sovner jeg etter ett minutt.

-vekkerklokker fungerer ikke på meg. for det første så kan jeg gå i søvne og slå av alarmen og legge meg igjen og for det andre så fungerer vekkeklokker på meg noen få ganger før jeg har lært meg hvordan den klokken låter og etter det kan jeg fint ignorere den lyden og sove mens klokken uler på sitt værste.

-når jeg skal gå og legge meg fordi jeg må stå tidlig opp neste morgen så finner jeg alltid ett eller annet småting å gjøre før jeg skal gå. for eksempel ta en runde eller ti i kabal, etter det finne ut at jeg skal rydde litt på hd'ene mine, ferdig med det, sjekke siste nyhetene, etter det kanskje ta en runde i WarningForever. sånn går det og plutselig så er klokken 04 og jeg må opp klokken 7..

-jeg har meget lett for å glemme avtaler og lovnader, sålenge det er jeg som avtaler noe. viss noen avtaler/lover meg noe så kan du være sikker på at jeg husker det. husker fortsatt den dag idag hvordan moren til en nabogutt lovde meg for ca 20 år siden at hun skulle gi meg en donald duck plakat (han ødela min) i erstatning. jeg har fortsatt ikke fått noen plakat :p

Jeg kan få "psykisk orgasme" når jeg hører virkelig god muskkk, dette innebærer at jeg blant annet får sterke frysninger, gåsehud..
Lenke til kommentar

Kom på en ting til. Jeg har noen ganger problemer med å få med meg hva folk sier. Jeg har utmerket hørsel, så det er ikke det. Jeg hører bare "blablablabla". Det hender jeg kommer i litt teite situasjoner, der jeg står rett ovenfor personen og ikke får med meg hva han/hun sier :p

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

-Må alltid gå tilbake for å sjekke om jeg husket å låse bilen

 

-Hater ting jeg elsker

 

-et par sex fantasier jeg helst ikke vil dele her

 

-Trodde jeg var mikke mus som liten

 

-Tror fortsatt jeg skal bli noe stort

 

-Liker disney filmer er vel kanskje normalt men vanskelig å innrømme i en alder av 21år?

 

-Prøvde en gang å ha sex med ie feit stygg 3 barnsmor på et toalett, heldigvis trakk hun seg :thumbup:

 

-en pshycotisk sjalusi

Lenke til kommentar

- Hater små edderkopper men elsker de som er litt større.

- Digger slanger.

- Liker generelt ikke å trene men trener omtrent 4-5 ganger i uka.

- Hører på ALL slags musikk.Har ikke noen favoritter heller.

- Liker å lage mat men hater å spise mat jeg selv har lagd.

- Hater frossen pizza. Synes det smaker papp.

- Gjør ikke lekser men har et snitt på 4.6

- Klarer aldri å holde hodet kaldt når jeg er stressa.

- Kan legge meg klokka 9 men kan alikevell være trøtt morgenen etter :sleep:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...