Gå til innhold

Tråden for de unormale


Dotten

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

  • Jeg er hypokonder, selv om jeg aldri er syk.
     
  • Jeg tenker alltid "hva er det verste jeg kan finne på nå for å ødelegge mest mulig for flest mulig", uten at jeg gjør noe.
     
  • Jeg innbiller meg fysisk smerte veldig ofte og i så stor grad at det blir ganske uutholdelig.
     
  • Jeg tror på Gud, men hater kristendommen.
     
  • Jeg blir kvalmen hver gang jeg spiser.
     
  • Jeg er aldri meg selv. Kan vel også kalles identitetsproblemer.
     
  • Jeg sjekker alltid om dører rundt meg er låst hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4. Kan absolutt ikke fordra å ha noe som helst på hendene, hansker går kanskje. Men må alltid tørke hendene hvis jeg får noe på dem. Meg lage pizza(skikkelig altså, fra bunnen, med deig og saus) = bruker sikkert 50 meter tørkepapir og vasker hendene 20 ganger.

That reminds me.. jeg har semi-vaske-henda-mani. Jeg hater-hater-hater at henda føles klissete eller noe sånt. Vaske asap zulu hvis ikke får jeg fnatt. Første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb, er å vaske henda.

Lenke til kommentar
4. Kan absolutt ikke fordra å ha noe som helst på hendene, hansker går kanskje. Men må alltid tørke hendene hvis jeg får noe på dem. Meg lage pizza(skikkelig altså, fra bunnen, med deig og saus) = bruker sikkert 50 meter tørkepapir og vasker hendene 20 ganger.

That reminds me.. jeg har semi-vaske-henda-mani. Jeg hater-hater-hater at henda føles klissete eller noe sånt. Vaske asap zulu hvis ikke får jeg fnatt. Første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb, er å vaske henda.

Hehe, samme her. Jeg takler ikke å ha møkk på henda...

Lenke til kommentar

Når jeg gikk på skole ble jeg automatisk favoritten til mange lærere uten at jeg kunne noe for det. En dame som hadde klassen min et år på ungdomsskolen tok meg til side når hun sluttet og ville si at jeg var den kjekkeste eleven hun noen sinne hadde hatt.... dette var helt sprøtt. Var forresten en fyr som gjorde det på barneskolen også når han sluttet bare han sa at jeg var den smarteste... merkelige lærere, det skal MYE til før noen sier slik som det til barn.

 

Dessuten er jeg blyg med jenter... og når jeg kjenner dem godt så behandler jeg dem som kamerater. Og da blir det plutselig ikke så aktuellt å trå til for å spør om en date, siden jeg 2-3 ganger har fått høre pjattet om å bare være venner...

 

Jeg liker også å lage god mat (ikke grandis)... noe som er forholdsvis unormalt for en 20 år gammel studentgutt.

 

Jeg var aldri dritings før jeg var 18 år.

 

Har vært oppi uhell med bilen 2 ganger, begge gangene har jeg handlet kaldt og rolig selv om det den ene gangen skjedde i en røyklagt tunnell. Tror jeg er den typen person som klarer å holde hodet kaldt i nødsituasjoner.

 

Jeg hadde en kakao-uke der jeg eksperimenterte med hvor mye kakao jeg gadd å drikke i løpet av en uke... det ble 20 liter.

 

Jeg sover helt stille når jeg sover på magen (gjør alltid det). Kan våkne opp og forsiktig vippe dyna bort og på plass igjen så har jeg oppredd seng. Jeg kan sove 14 timer i døgnet i lengre perioder uten problem.

 

I løpet av 1 dag på universitetet er det som regel bare 2-3 av setningene jeg sier seriøst ment. Jeg er ironisk og snakker piss hele tiden.

 

Jeg har alltid vært "en av de kule" selv om jeg var flink på skolen og ikke drakk.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

redigert TLZ sitt innlegg, kjente meg veldig igjen der!

 

Eg er gutt og er:

-gir faen i biler, sport, fotball og andre gutteting(med untak av data seff)

-bryr meg mye om utseendet mitt, selv om det ikke alltid ser sånn ut.

-sensetiv, emosjonell, åpen (men noen ganger veldig veldig kald)

 

 

Eg spiller følgende instrumenter flittig: luft-trommer, ekte gitar... og eg synger ofte

 

Eg er usedvanlig "openminded".

 

Er kunnskapsrik på en sær måte(vet veldig mye ting som de fleste ikke vet, men mangler mye "almenn" kunnskap)

 

Er nesten alltid trøtt

 

Er til en viss grad avhengig av musikk. (er ikke de fleste det?)

 

Mener at konsert-opptak nesten uten unntak er bedre enn musikk som er spilt inn i studio

 

Liker veldig godt og se på konserter på tv-dvd.

 

Har utroooolig snever matsmak..... musikksmaken derimot

 

Mener at hvis du blir forelska i en jente som i utgangspunket ikke er så pen, så lærer du deg og bli glad i utseendet også.

 

Eg synes kjærlighet/love/amor/osv virker oppskrytt, håper jeg blir overbevist om at jeg tar feil!

Endret av knert
Lenke til kommentar

1. Selv om det ikke gjør meg unormal så vet jeg utrolig mye unyttig, men veldig lite nyttig.

 

2. Jeg hører stemmer i hodet når jeg er trøtt, de roper alltid navne mitt og jeg svarer ofte, for eksempel på bussen

 

3. jeg har PC'en min nede i stua, med foreldre og søsken rundt meg, istedenfor å ha den på rommet.

 

4. Jeg liker å jobbe, ikke hjemme men på arbeidsplassen.

 

5. jeg kjører over 20 år gammel moped.

 

6. jeg bruker toppen av skjermen som lagerplass.

 

7. jeg har vært forelsket i samme jenta _lenge_!

 

8. jeg har aldri drukket meg full

 

9. jeg elsker å diskutere politikk, selv om jeg ikke kan noen ting om det.

 

10. jeg er ikke redd for ederkopper (noe som er unormalt i forhold til andre her)

 

11. jeg har tygget ihjel uttalig mange headsett ledninger.

 

12. jeg har hatt en rotte som kjæledyr som het "Jan Birger"

 

13. jeg er ganske paranoid, jeg føler folk baksnakker eller misliker meg hele tiden, kanskje derfor jeg liker å jobbe der jeg er ganske sikker på at jeg blir satt pris på.

 

14. kan lite om mye, for eksempel kan jeg litt photoshop, 3dsmax, visual basic, C, C++, linux, Men ikke nok til å lage/gjøre noe smart med det.

 

15. jeg elsker siden www.howstuffworks.com

 

16. jeg klarer å stå opp, skru av vekkerklokka (avansert klokke) og deretter gå å legge meg igjen i søvne.

Lenke til kommentar

Tja, vet ikke hvor mye som er unormalt med meg, men kan liste det jeg selv mener er rart..

 

- Kan sitte lenge og fryse på føttene, uten å merke det.. Mamma kom nettop inn og ba meg ta noe på føttene.. Kjenner det rett og slett ikke.. Kanskje derfor jeg er syk nå?

 

- Aldri hatt dame, grunn 1) Har bodd i utlandet, og jeg viste jeg skulle flytte tilbake til Norge da og da, så gadd ikke begynne å styre seriøst med noen da 2) er "bare" 16.. 3) nettop kommet hjem ;)

 

- Kan sove leeenge

 

- Liker ikke å drikke ting fra krus, utenom varme ting.

 

- Kan være venn med nesten alle typer, alle fra den stille til "klassens bølle"..

 

- Digger å kjøpe klær..

 

- Digger motorsykkler, type R..

 

- Har ikke et snev av aning om hva jeg vil bli når jeg blir stor..

 

- Har en fast kopp ved dataen som jeg drikker ting av, brus, saft, osv..

 

- Liker all type musikk, hard core metall til techno/trance

 

- Bryr meg veldig om hvordan jeg ser ut.. Får noia hvis jeg er ute, og håret ikke er fiksa, og ser ut slik jeg vil det.

 

- Kan stå 10-15 min. om morgenen for å finne ut hva jeg skal ha på meg den dagen, evt. "spare" til helga

 

- Har ikke noen spess favoritt farge..

 

- Liker brunetter !

 

- Har et stort USA flagg på rommet, selv om jeg ikke er så veldig fan av USA/presidenten. Må skaffe meg et norskt et..

 

- Etter at jeg fikk data må jeg undersøke ting nøye før jeg kjøper det.. Feks kjøpte nettop en mp3 spiller.. Leste ting i 3 dager før jeg _bestemte_ meg for å ha den..

 

- Liker ikke å drikke i store mengder hvertfall..

 

- Snakker bedre engelsk en alle i klassen min lagt til sammen.

 

- Vil så gjerne snakke "norlænning" som jeg gjorde før, men snakker trøndersk atm.. Endrer dialekt så fort.. :cry:

 

- Digger Samsung !

 

- Lurer på om folk kommer til å lese _alt_ dette jeg har skrevet..

 

Legger til ting hvis jeg kommer på det..

Endret av ThaAndre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...