Gå til innhold

Tråden for de unormale


Dotten

Anbefalte innlegg

Jeg er normal. Ja jeg vil gå så langt som å si at jeg er normalitetens ansikt utad, og det er alle andre som er unormale. Men, siden jeg har blitt fortalt at jeg er unormal, så får jeg vel ramse opp det som gjør at folk mener jeg unormal da.

 

-Jeg ELSKER romantiske komedier, men hater folk som faktisk er forelsket.

 

-Jeg er egentlig en romantiker, men får brekningsfornemmelser når jeg ser par bedrive offentlig visning av gjensidig affeksjon (mao. kysse på åpen gate)

 

-I tillegg til romantiske komedier har jeg en forkjærlighet for musikaler, splatter- og b-filmer og science fiction.

 

-Jeg er 25 år, og har ALDRI smakt noe som inneholder nikotin, men jeg ser ikke vitsen med røykeloven. Går man ut på byen så tar man en risiko, og aksepterer denne.

 

-JEg kan snakke med damer om alt, selv de mest intime ting, SÅ LENGE det ikke går inn på mine følelser.

 

-Jeg har bare være forelsket en gang i mitt liv, i en jente som, i stupfylla, innrømte at hun av og til hadde trodd det kunne bli meg og henne, men at hun på det daværende tidspunktet var oppover ørene forelsket i en annen kar. Og jeg sa til henne at hun burde gå for den hun var superforelsket i.

 

-Har fått to mer eller mindre seriøse tilbud fra damer om å ha sex. OG har takket nei.

 

-Har en tendens til å bli sjekket opp av menn på byen.

 

-Hater å se film eller høre musikk på dataen min, og har derfor etterhvert en rimelig stor samling med CDer og DVDer. I tillegg har jeg mange tusen tegneserier. Med andre ord, komplett samledilla.

 

-Er en kløpper til å gå på høye hæler (kan ha noe med at jeg bruker 45 i sko da)

 

-Blir beskylt for å grave opp masse syk og sjelden kvalitetsmusikk.

 

-Er en ølhund

 

-Kjenner forskjell i smak på kaffe ifra aluminiumskopper, porselen, papp og plast.

 

Addendum (Eller edit som vi sier på norsk)

 

-Jeg har uhorvelig mange jentevenner

 

-Jeg blir beskyldt for å ha et altfor kaldt og klinisk forhold til mitt eget "sjeleliv", min egen glede og liv generelt sett, SAMT et distansert forhold til verden som sådan

 

-Kjenner flere som har drept seg selv med å kjøre enten berusede eller for fort. Og føler INGEN sympati med dem. Er de så dumme at de kjører uforstandig så får de ta straffen også, selv om det er den "ultimate" straffen. Nemlig tapet av sitt eget liv.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

  • Jeg låser døren når jeg er på do eller tar en dusj, selv om huset er tomt
  • Alle bevegelser utendørs gjør at jeg føler jeg må vaske meg på hendene når jeg kommer inn igjen (selv en tur i postkassen)
  • Jeg føler meg ren på hendene etter å ha skylt de i kaldt vann (ergo, jeg bruker verken såpe eller varmt vann når jeg vasker meg på hendene)
  • Jeg har to "antrekk" (bukse, genser, t-skjorte) - ett hjemmeantrekk og ett ute-antrekk. Førstnevnte kan jeg gå med i en måned i strekk
  • Jeg er dritredd for sukkersyke men spiser digg minst annenhver dag
  • Takler ikke offentlige toaletter. Gikk en gang 6-7 dager uten å drite
  • Jeg hater kristendommen og religion generelt, men har ikke giddet å melde meg ut av kirken
  • Kan jobbe med en enkel skoleoppgave en hel dag, selv om den bare krever 10 minutters intensiv jobbing
  • Har sendt 50 jobbsøknader de siste par årene, men har ikke fått svar en eneste gang. Mistenker at det er en konspirasjon mot meg i postsystemet som stopper alle brevene mine før de når frem
  • Blir svett når jeg snakker med fremmede folk over telefonen
  • Er like kresen i matveien nå som jeg var for 8 år siden :\

Lenke til kommentar

Vel... for vel beskrive meg:

 

1. er 15 år og rundt 2 meter høy :ermm:

 

2. takler ikke edderkopper, har den største edderkoppfobien noensinne. en edderkopp kom kravlende ned i en tråd mot meg ( :scared: ) i kjellern hos en venn, jeg hylte og sprang opp fra kjellern hans.. han kom så klart etter med edderkoppen og det endte i at jeg sprang lang ut på gaten i sokker (det var veldig vått). har tusenvis av edderkopp lik på rommet mitt. :cry:

 

3. digger japansk anime, manga. vurdere og lære meg japansk (en venn av meg driver på med det) og dra til japan.

 

4 . låser alltid toalettet selv om jeg er alene hjemme.

 

5. hater jentene i klassen min og motsir dem konstant.

 

6. elsker og diskutere/rette læreren, og vinne

 

7. hater fotball, håndball osv, men ELSKER svømming og dykking

 

8. jeg retter konstant på folk som er veldig irriterende. hater å bli rettet på.

 

9. er rimelig smart med en IQ på 141 men klarer aldri og oppføre meg smart.

 

10. har et par syyyyykt barnslige venner og ilag med dem blir jeg like me eller enda mer barnslig.

 

11. snakker før jeg tenker

 

12. skriver for det meste bokmål og blir irritert når folk skriver på dialekt til meg (spess forkorte ord slik at jeg absolutt ikke forstår dem)

 

13. hater jenter som: spiller cs, sier "lol" og andre ting, tror de er smart f. eks. ei jente i klassen låser seg inne i 4 dager før en prøve og leser på den og er absolutt ikke sosial den tiden, men hun er fortsatt dum som et brød.

 

14. bruker null tid hjemme på skole arbeid bortsett fra prøver som jeg leser gjennom en gang. fikk 4.91 i snitt.

 

15. jeg må alltid pisse nr jeg setter meg med pc'en

 

16. jeg takler ikke internett explorer etter min gode venn har vist meg mozilla fireworks.

 

17. jeg tildekker skrivebordet mitt konstant med ubrukelige snarveier.

 

18. alle vennene mine er et år eldre enn meg.

 

19. hater cs men spiller det en gang i blant :ermm:

 

20. digger gamle/nye strategispill eks: Starcraft BroodWar

 

kommer ikke på mer i farten

Lenke til kommentar

-Ser en del anime

-Hører stemmer i hodet mitt. (Helt seriøst)

-Dusjer minst en gang om dagen, ofte to.

-Usedvanlig tørr humor. Mange av vennene mine skjønner ingenting når jeg spøker.

-Har mange jentevenner

 

Er kanskje ikke så veldig spesiellt, men dette er ting som ikke er vanlig i min omgangskrets.

Lenke til kommentar
Vel... for vel beskrive meg:

 

1. er 15 år og rundt 2 meter høy :ermm:

 

2. takler ikke edderkopper, har den største edderkoppfobien noensinne. en edderkopp kom kravlende ned i en tråd mot meg ( :scared: ) i kjellern hos en venn, jeg hylte og sprang opp fra kjellern hans.. han kom så klart etter med edderkoppen og det endte i at jeg sprang lang ut på gaten i sokker (det var veldig vått). har tusenvis av edderkopp lik på rommet mitt. :cry:

 

3. digger japansk anime, manga. vurdere og lære meg japansk (en venn av meg driver på med det) og dra til japan.

 

4 . låser alltid toalettet selv om jeg er alene hjemme.

 

5. hater jentene i klassen min og motsir dem konstant.

 

6. elsker og diskutere/rette læreren, og vinne

 

7. hater fotball, håndball osv, men ELSKER svømming og dykking

 

8. jeg retter konstant på folk som er veldig irriterende. hater å bli rettet på.

 

9. er rimelig smart med en IQ på 141 men klarer aldri og oppføre meg smart.

 

10. har et par syyyyykt barnslige venner og ilag med dem blir jeg like me eller enda mer barnslig.

 

11. snakker før jeg tenker

 

12. skriver for det meste bokmål og blir irritert når folk skriver på dialekt til meg (spess forkorte ord slik at jeg absolutt ikke forstår dem)

 

13. hater jenter som: spiller cs, sier "lol" og andre ting, tror de er smart f. eks. ei jente i klassen låser seg inne i 4 dager før en prøve og leser på den og er absolutt ikke sosial den tiden, men hun er fortsatt dum som et brød.

 

14. bruker null tid hjemme på skole arbeid bortsett fra prøver som jeg leser gjennom en gang. fikk 4.91 i snitt.

 

15. jeg må alltid pisse nr jeg setter meg med pc'en

 

16. jeg takler ikke internett explorer etter min gode venn har vist meg mozilla fireworks.

 

17. jeg tildekker skrivebordet mitt konstant med ubrukelige snarveier.

 

18. alle vennene mine er et år eldre enn meg.

 

19. hater cs men spiller det en gang i blant :ermm:

 

20. digger gamle/nye strategispill eks: Starcraft BroodWar

 

kommer ikke på mer i farten

Det er meg bortsett fra at jeg ikke er redd eddekopper og faktisk like cs men hater starcraft men syns det er morro når jeg spiller det.

Så har jeg ikke noe forhold til japansk anime.

Lenke til kommentar

1. I ca. 3 år satt jeg i senga når jeg hold på med pc... omtrent 10 timer dagen i gjennomsnitt regner jeg med, i tillegg sover jeg der kanskje 5-6 timer hver dag. så i løpet av de siste åra har jeg tilbragt bortimot 16000 av 26000 timer i senga. Forøvrig har jeg endelig fått en deilig 30 år gammal skinnstressless, av typen med metallramme :) Og senga som er på over 3 kvadratmeter står endelig plassert i et annet hjørne av rommet, dog fortsatt med 2 dyner og 7-8 puter i, 3 av dem = gigantiske. Bordet med skjermen er blitt sagt av omtrent 30 cm. så den er neppe mer enn 40 høy, så jeg sitter her i en lenestol, ganske lav ved et direkte senka pc-bord. Jeg har fått nytt rom da ferien slutta, har ennå ikke sett UT av vinduene.

 

2. Jeg har klippet håret 2 ganger i de siste 20 månedene.

3. Har en dorull i skuffen ved siden av meg... (ikke spør)

4. Kan absolutt ikke fordra å ha noe som helst på hendene, hansker går kanskje. Men må alltid tørke hendene hvis jeg får noe på dem. Meg lage pizza(skikkelig altså, fra bunnen, med deig og saus) = bruker sikkert 50 meter tørkepapir og vasker hendene 20 ganger.

 

Skull gjerne ha fortsatt, men blir så alt for mye. :ermm:

 

Edit: That be the tip of the iceberg, serious.

Edit: La til en enkel ting

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

1. Jeg kjøper klær til flere hundre som jeg aldri bruker.

2. Jeg tenker alt for mye og kan tenke på noe jeg sa eller ikke sa i flere dager.

3. Jeg hater jeans/dongri eller hva det heter for noe. Sånn som de fleste i dag går i.

4. Elsker japansk og kinesisk kultur og Japan og Kina er egentlig bare de landene jeg har lyst til å reise til.

5. Er 17 år og har aldri vært forelsket.

6. Er nødt å ha pengene og nøklene i en lomme og busskort og mobil i en annen.

6. Gidder ikke klippe håret fordi om det ser helt sprengt ut.

7. Bruker nesten aldri penger fordi jeg føler jeg har alt jeg trenger. (bor hjemme så jeg får jo mat og drikke)

Lenke til kommentar

-Hater enkelte matretter (Får-i-kål, pinnekjøtt bla.)

 

-Alltid trøtt

 

-Sover de fleste steder (Satt på en truck og sov etter lunsj, blei vekka to ganger, først av at en skreik, neste gangen var det en som brukte hornet på trucken :blush:)

 

-Distré til de grader.

 

-Jeg flyr real-time i Flight Simulator, f.eks Oslo-New York ol. (6-8 timer)

 

-Banner mye.

 

-Hater sport.

 

-Kjøpte meg i slutten av november en VW Caravelle 1987 mod. som førstebil.

 

-Aldri hatt dame (føler ikke noe hast på den fronten)

 

-Kunne aldri tenke meg å flytte hjemmefra

 

-Hater edderkopper

 

-Har aldri vært på fester ("la oss feire at det er helg type fester")

Lenke til kommentar

- Har ikke TV i huset.

- Hater å bruke penger. Eneste jeg har kjøpt til over 500 kr er skiutstyr.

- Har hatt 3 hester.

- Har heller ikke egen PC.

- Alle vennene mine har mopen. Jeg sykkler.

- Mobil i venstre lomme, nøkler i høyre, og lommebok i høyre jakkelomme.

- Har fransk mor, og dansk far men bor i Norge

 

Kommer ikke på mer, men lista er garantert ikke slutt.

 

EDIT: La til litt.

Endret av ikkeno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...