Gå til innhold

Tråden for de unormale


Dotten

Anbefalte innlegg

- Jeg MÅ alltid sjekke om det er noen bak dusjforhenget når jeg skal på do...selv om jeg vet jeg er alene så bare MÅ jeg sjekke.

 

- Jeg eier bokstavelig talt ikke døgnrytme.. Kan være våken 36 timer uten å bli trøtt, og sove like lenge om jeg ikke blir vekket av noe (har faktisk sovet 36 timer i strekk en gang, fra fredag kveld til søndag formiddag)

 

- Satte verdensrekord (lap record på en eller annen bane) i Micro Machines 2 en gang.

 

- Eks-narkoman og tørrlagt alkoholiker.

 

- Mora mi måtte ta meg med til en barnepsykolog eller noe sånt for å få meg til å slutte å spise opp kattematen da jeg var liten.

 

- Kunne lese og skrive i en alder av 3 år.

 

- Avverget en gang en slåsskamp ved å danse rundt en fyr som skulle banke meg opp mens jeg sang Oops, I Did It Again.

 

Etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"ok"

 

:p

 

*Har bæsje og prompe fobi.

*Eier ikke døgnrytme.

*Er ultra sjenert når det kommer til å skjekke opp jenter men kan snakke om puling eller whatever så lenge eg ikke skal prøve å skjekke de for da klikker det. Alt dette pga en jente som knuste meg til de grader.

*eier ikke lunte på folk som er direkte frekke eller agressive mot meg.

*Er en total hundegal fyr

* Sover alltid med med magen ned og med hodet mot høyre og vekk fra veggen eller så føler eg at eg ikke får puste

*Er vifte avhengig (må ha en vifte som blåser kaldt mot ansiktet når eg sover)

*Skifter alltid til inne klært når eg er hjemme og tar på meg andre klær når eg går ut.

*klarer ikke å la den blåe plast tingen inni colakorker være igjen. Samler notorisk på de.

*Slet med migrene i flere år til eg fant ut at det var pga at eg ALLTID tygde på noe (tannpirker, tyggis, plast greier osv..)

 

Sikkert mye mer men kommer ikke på flere i farten.

:D:blush:

Lenke til kommentar

mye rart her ja :p

 

here goes..

 

jeg elsker japansk anime og manga, faktisk så mye jeg seriøst vurderer å studere språket bare så jeg forstår hva som blir sagt og skrevet. drømmen er å flytte til japan.

 

jeg er 27 år gammel og har først nå startet med generell studiekompetanse.

 

jeg kan oppføre meg som en pasifist og nihilist i saker jeg brenner for.

 

som mange andre her, uansett hvor lenge eller kort jeg sover (pers er 27 timer) så er like trøtt som jeg var da jeg gikk å la meg.

 

jeg er ett nattdyr og den beste tiden for meg er mellom klokken 02.00 og 08.00.

 

min døgnrytme er ca 26 timer og 30 minutt

 

jeg hater å måtte stå opp om morgenen og sliter seriøst mye med å komme meg opp til rett tid. som oftest så forsover jeg meg.. mye.. greidde en gang å forsove meg til eksamenen i bilmek, og klassefoto dagen etterpå som skulle tas klokken 14.00

 

det aller første jeg må gjøre når jeg står opp er å drikke minst en halv liter med vann men spiser ikke frokost

 

jeg har ingen problem med å tilbringe mesteparten av min våkne tid forran pc'n/prosjektoren min å spille, se tv-serier/filmer og surfe i uker i strekk uten å treffe noen som helst.

 

jeg har _ikke_ dametekke... ;)

 

jeg må alltid fikle med noe.

 

det er ekstremt sjeldent jeg spiser godteri som f.eks sjokolade potetgull, drops, tyggis og liknende mens jeg kan spise tre pakker soletti saltstengre og drikke to liter cola på en dag.

 

jeg har ingen fobi'er som jeg vet om.

 

jeg har absolutt ikke peiling på mattematikk, sier noen 3 * 20 til meg så blir jeg stående der uten ane fnugget om hva svaret er. tall har rett og slett ikke noe mening for meg. utdrag fra eksamenspapirer gr.skole - vgs, mattematikk. LG - 1 - 1 - 1. :(

 

det er ekstremt sjeldent jeg blir sint/forbanna. tror det må være flere år siden noen faktisk greidde å tenne lunta mi.

 

sikkert mye mer men vi gir oss der ;)

Lenke til kommentar

skal vi se hva jeg kan komme på om meg selv da

 

Jeg eter frokost på rema nesten hver dag (selv om jeg må gå 15min i kulda)

 

jeg kan sove hvos som helst, en gang tryna jeg, sovna på gulvet, ble tråkka i trynet, slo til han som tråkka meg i trynet og sovna igjen.

 

jeg får ikke med meg ting som ikke interesserer meg

 

ser på tv kansje en eller to ganger i uka

 

uansett hvos mye jeg har sovet klarer jeg ikke å holde meg våken i timene på skolen.

 

når noen spør om et mattestykke (uansett hvor enkelt) klikker jeg

 

jeg eter ikke noe annet enn usunn fettende mat (pizza, pomes frites osv.)

men klarer ikke bli feit delv om jeg prøver på det (og tro meg jeg har prøvd mange ganger)

 

jeg klarer nesten ikke å sove når jeg skal sove i min egen seng men når jeg først sover så sover jeg, en gang kom katta til brodern og sto oppå trynet mitt med klørna ute, jeg våkna ikke, jeg drømte at hu stod der med klørna ute

 

hvis noen kødder med meg klarer jeg ikke bli sur uansett omtrent

men hvis noen kødder med kompisene mine klikker jeg med en gang

(dvs hvis jeg bryr meg om at noen kødder med dem da)

 

noen ganger kan jeg koble helt ut, hører ikke, ser ikke men gjør ting helt automatisk (skjer ofte når jeg går langt alene)

 

jeg er en syndebukk, jeg får alltis skylda for ting jeg ikke har gjort (og for ting jeg har gjort men som de ikke har sett)

 

er imun mot koffein (drakk 7 kopper kruttsterk kaffe på 20 minutter resultatet ble at jeg ble kvalm og sovna)

by the way jeg er det verste kaffevraket av alle her

 

eller hva sier du darkstarr? passer det til meg? ;)

Endret av Rykende_Kaffe
Lenke til kommentar

her er noen ting som er unormalt med meg...

 

1. jeg må finne på noe med kamerater hvre dag ellers føler jeg ut som jeg går glipp av noe viktig

 

2. sjekker altid buss setet når jeg går av bussen og lomene(skulle bytte en caps en gang så trodde jeg jeg glemte den på bussen (men jeg hadde glemt den hos en kompis)

 

3. blir ikke røyksugen når jeg sitter hjemme foran pcen

 

4. klarer ikke(uansett) og holde rommet mitt ryddig

 

5. glemmer ting dritfort(jeg kan stå og snakke om no og glemme va jeg snakker om)

 

6. klarer ikke i det hele tatt og sove med viftelyder fra pcen(derfor jeg bestilte h2o kjøling)

 

7. digger og lage rare navn på folk(sammen med kamerater)en gang så fant vi på et navn til en kar som ble : Auto Outsider`n Som Ikke Kan Snakke Bak Døra

 

og naboen til en kompis kalte vi : Balle Stein Brune Knarken

 

8. elsker å se på film, jeg kan sitte mitt i sommer ferien hos en kamerat og se på film når alle andre er på stranda

 

9. klarer ikke å gjøre noe som helst form for lekser

 

10. går altid med en spesiel bukse når jeg er hjemme

og blir sur på morra mi vis den er til vask eller våt

 

11. blir altid med Rykende_Kaffe ned på rema fordi han ska ha frokost!!

 

12. går til rema en gang om dagen(om ikke mer)

 

13. sammen med Rykende_Kaffe fant jeg på et nytt ord nemlig : S.K.O.

Sigg Kjøp Offer(de som gidder og kjøpe sigg)

 

skuff(enkelt og greit de som ikke kjøper)

 

skoffe(noen som pleier og kjøpe som ikke gidder akkurat da)

 

skoffen(en kar som pleier og kjøpe men han har flere ganger ikke villet)

 

14. i ferier kan jeg lett sove til kl.18 og går altid opp på natta for og finne mat

 

15. hater lærere omtrent over alt på jord, meg og kompisene har altid blitt beskyldt for ting vi ikke har gjort(men noen ganger stemte det da)

 

16. inni penalet mitt står det 4 regler som jeg syns passer til skolen

 

1:lærere er maktsyke jævler

2:rektor er pedo

3:tar de på deg, bruk vold!

4:lærere tror de er no

 

17. jeg MÅ ha brus ihvertfall 2-3 ganger om dagen

 

18. føler meg naken uten caps(tenk på når jeg sitter i timen) :(

Endret av DarkStarr
Lenke til kommentar
13. sammen med Rykende_Kaffe fant jeg på et nytt ord nemlig : S.K.O.

Sigg Kjøp Offer(de som gidder og kjøpe sigg)

 

skuff(enkelt og greit de som ikke kjøper)

 

skoffe(noen som pleier og kjøpe som ikke gidder akkurat da)

 

skoffen(en kar som pleier og kjøpe men han har flere ganger ikke villet)

haha det var en KALD og KJEDELIG dag det :!:

Lenke til kommentar

hehe ja skal vi se :p

 

- Skriver :p altfor mye

 

- Holder alltid med de onde i filmer/spill

 

- Var enstund veldig facinert av "syke" ting som video av beheadings, folk som tar selvmord, folk som blir torturert/drept osv, egentlig det meste på ogrish.com

 

- Legger meg aldri før kl 02:00, som oftest ikke før 03:00

 

- Har masse kunnskap om ting/personer som intresserer meg men mangler tonnevis med allmennkunskap

 

- Har 0% stedssans når jeg kjører bil enplass jeg ikke har vært før

 

- Kan ikke og/å regelen (tror jeg iaf, å foran verb eller noe sånt? :p )

 

- Ser på tv ca 30min dagen i gjennomsnitt (utenom filmer da)

 

Kommer ikke på noe mer nå..

Lenke til kommentar

1: Jeg HATER edderkopper. Jeg stivner, får ståpels og leter febrilsk etter noe å slå den ihjel med uten å ta øynene vekk fra den så den ikke skal slippe unna.

 

2: Jeg er lat, men på mandags morgen når folk flest er trøtte og har ringer under øynene, spretter jeg rundt proppfull av energi.

 

3: Jeg har problemer med å stå opp absolutt hver eneste skoledag. Jeg karrer meg opp av sengen 10 min før skolen starter og skynder meg avgårde, ofte med en brødskive i hånda.

 

4: Jeg skyller skjelden ned etter meg på offentlige toaletter. Jeg bruker aldri pissoar.

 

5: Jeg er ekstremt nøte med å være ren på hendene, og vasker de hele tiden.

 

6: Akkurat nå har jeg lyst på potetgull, men jeg gidder ikke å åpne potetgullposen fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å spise opp alt og at de etter hvert blir myke og ekle.

 

7: Jeg har ikke spesielt drag på damer ( kanskje ikke så unormalt? :shrug: ).

 

8: Noen ganger forsvinner jeg inn i min egen verden. Jeg hører ikke ting rundt meg, jeg ser rett fremfor meg, men jeg ser ingenting. Det er nesten som en transe, som resultat av en kjedelig skoletime e.l.

 

9: Jeg irriterer meg grønn på folk som tar ordene ut av munnen på meg og sier noe jeg hadde tenkt til å si før meg.

 

10: Jeg driter stort sett i hvordan jeg ser ut, men jeg er livredd for å lukte dritt.

Lenke til kommentar
1: Jeg HATER edderkopper. Jeg stivner, får ståpels og leter febrilsk etter noe å slå den ihjel med uten å ta øynene vekk fra den så den ikke skal slippe unna.

 

2: Jeg er lat, men på mandags morgen når folk flest er trøtte og har ringer under øynene, spretter jeg rundt proppfull av energi.

 

3: Jeg har problemer med å stå opp absolutt hver eneste skoledag. Jeg karrer meg opp av sengen 10 min før skolen starter og skynder meg avgårde, ofte med en brødskive i hånda.

 

4: Jeg skyller skjelden ned etter meg på offentlige toaletter. Jeg bruker aldri pissoar.

 

5: Jeg er ekstremt nøte med å være ren på hendene, og vasker de hele tiden.

 

6: Akkurat nå har jeg lyst på potetgull, men jeg gidder ikke å åpne potetgullposen fordi jeg vet at jeg ikke kommer til å spise opp alt og at de etter hvert blir myke og ekle.

 

7: Jeg har ikke spesielt drag på damer ( kanskje ikke så unormalt? :shrug: ).

 

8: Noen ganger forsvinner jeg inn i min egen verden. Jeg hører ikke ting rundt meg, jeg ser rett fremfor meg, men jeg ser ingenting. Det er nesten som en transe, som resultat av en kjedelig skoletime e.l.

 

9: Jeg irriterer meg grønn på folk som tar ordene ut av munnen på meg og sier noe jeg hadde tenkt til å si før meg.

 

10: Jeg driter stort sett i hvordan jeg ser ut, men jeg er livredd for å lukte dritt.

Er vi en-egga tvillinger?

Lenke til kommentar
- Kan ikke og/å regelen (tror jeg iaf, å foran verb eller noe sånt? :p )

Kan ikke jeg heller. Men en gang så trodde jeg at jeg kunne den på en norsk tentamen, men så tok jeg det omvendt. Jeg tok regelen når det skulle værer og, og omvendt. Så det resulterte i en dårlig karakter.

 

Jeg bruker nesten bare og. Da har jeg som oftest riktig.

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...