Gå til innhold

Tråden for de unormale


Dotten

Anbefalte innlegg

Jøss, er det blitt liv i den gamle tråden jeg startet.

 

Jaja, kan tilføye at jeg sjeldent svarer mobiltelefon.

 

Jeg har mobil for å kunne kontakte andre når jeg ønsker, selv svarer jeg sjeldent når noen ringer meg, selv om jeg ser at det ringer. Jeg har ikke mobil for at folk skal kunne nå meg når det passer dem. Til mine venners evige irritasjon.

 

Er det virkelig viktig så ringer de på døren :thumbup:

 

Syntes det er trist med folk som lar mobilen styre livet så mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Jeg må alltid avslutte en telefonsamtale på et rundt tall (1 min eks)

- Avslutter ofte ting uten å tenke over det, for å så begynne igjen med det samme 30 sek senere

- Har alltid mobilen på lydløs, redd den kan ringe hvis jeg blir jaget av gangstere.

- Hater å snakke med folk på telefon.

 

 

Og mye annet

Lenke til kommentar

Noe er det da;

 

- Sjekker alltid om jeg har telefon/lommebok/nøkler.

- Sjekker alltid telefon når jeg er på fest (Tanter, onkler kan ringe :roll: )

- Står også mange ganger i en butikk lenge, for så å gå tomhendt ut.

- Ringer fremfor å sende SMS.

- Liker ikke foppal.

- Liker rosa.

- Diskuterer -veldig- mye med en kompis.. vært kompiser i 7 år.

- Spiser ikke frokost før skole.

- Bruker penger på drit jeg ikke har bruk for.

- Legger meg med ansiktet mot veggen, snur meg etter 1 min av ren refleks.

- Våkner av en tegnestift som detter på gulvet, fremfor en vekkerklokke som bråker

mer enn en nyttårs-rakett.

- Liker ikke nyttårs-raketter.

- Tar heller BMX (triksesykel) fremfor "vanlig" sykel til butikken, selv om jeg må stå å

trå på den.

 

Er sikkert mer også..

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

Ahhh endelig hjemme :p

Her er min liste

 

- Jeg liker å bruke ordet tater.

 

- Jeg klarer meg fint uten snus i 2 uker men nå jeg har snus om natta så bruker jeg gjerne en hel boks.

 

-Jeg hater tv.

 

-Jeg er flink til å misforstå.

 

-Jeg blir forbanna nå folk sier at maiden er dårlig, men nå det møter opp fjortiser på konserter får jeg lyst til å slå dem alle.

 

-Jeg driker masse cola.

 

-Jeg bruker gjerne 4 timer på å laste ned en fil og sitter å switcher innom og sjekker hovr lenge det er til den er ferdig fordi jeg vil se den NÅ, men når den enelig får den så enten bruker jeg den i 30 sec, sletter den eller bare lar den ligge.

 

-Jeg kverulerer.

 

-Jeg liker edderkopper men om noe som helst insekt kommer i nærheten av meg må det dø, for de er jo jævlig skumle.

 

-møter jeg en kakkerlakk løper jeg til mamma.

 

-Jeg mener altid noe annet en dem jeg snakker med, ikke bare for å være teit men fordi jeg har et mye bedre syn på verden enn alle andre.

 

-Jeg skriver 5 meter lange innlegg for forum og så sletter dem, eller fjerner halvparten.

 

-Jeg punktere sykkelen min 13 ganger i løpet av en uke.

 

-Om jeg ikke blir innvitert til å bli med på noe blir jeg irritært uansett om jeg hadde blitt med eller ikke.

 

-må ha alting i spesielle lommer.

 

-jeg bruker trackball mus.

Lenke til kommentar

Derfor er jeg unormal:

- Har en god tendens til å skrive "Hmmm.... [et eller annet] :p"

- Hver setning kan godt slutte med en ":p" :p

- 2 kromosomer bestemte tilsammen gjør meg i teorien unik på kloden

- Jeg isolerer meg aka har sosial angst/sosialfobi

- Jeg gir faen i hva andre måtte synes om meg, men alikevel isolerer jeg meg pga frykt for at andre skal se negativt eller nedvergene på meg :roll:

- Jenter, hva er det? :ermm:

- Alkohol og fest finnes ikke i mitt vokabulær

- Jente med mørkt hår + brune eller mørke øyne = :love: (Eneste blondinen jeg har vært forelsket i var lærern :love:)

- Humøret er en sinuskurve

- Jeg synes Britney Spears og Paris Hilton er direkte støgge :yes:

- Jeg er veldig flink til å uttale meg om ting jeg overhode ikke har peiling på :p

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Noe er det da;

 

- Sjekker alltid om jeg har telefon/lommebok/nøkler.

- Sjekker alltid telefon når jeg er på fest (Tanter, onkler kan ringe :roll: )

- Står også mange ganger i en butikk lenge, for så å gå tomhendt ut.

- Ringer fremfor å sende SMS.

- Liker ikke foppal.

- Liker rosa.

- Diskuterer -veldig- mye med en kompis.. vært kompiser i 7 år.

- Spiser ikke frokost før skole.

- Bruker penger på drit jeg ikke har bruk for.

- Legger meg med ansiktet mot veggen, snur meg etter 1 min av ren refleks.

- Våkner av en tegnestift som detter på gulvet, fremfor en vekkerklokke som bråker

mer enn en nyttårs-rakett.

- Liker ikke nyttårs-raketter.

- Tar heller BMX (triksesykel) fremfor "vanlig" sykel til butikken, selv om jeg må stå å

trå på den.

 

Er sikkert mer også..

var det så unormalt da.. :roll:

Lenke til kommentar
Derfor er jeg unormal:

- Har en god tendens til å skrive "Hmmm.... [et eller annet] :p"

- Hver setning kan godt slutte med en ":p" :p

- 2 kromosomer bestemte tilsammen gjør meg i teorien unik på kloden

- Jeg isolerer meg aka har sosial angst/sosialfobi

- Jeg gir faen i hva andre måtte synes om meg, men alikevel isolerer jeg meg pga frykt for at andre skal se negativt eller nedvergene på meg :roll:

- Jenter, hva er det? :ermm:

- Alkohol og fest finnes ikke i mitt vokabulær

- Jente med mørkt hår + brune eller mørke øyne = :love: (Eneste blondinen jeg har vært forelsket i var lærern :love:)

- Humøret er en sinuskurve

- Jeg synes Britney Spears og Paris Hilton er direkte støgge :yes:

- Jeg er veldig flink til å uttale meg om ting jeg overhode ikke har peiling på :p

mye av det der høres ut som meg :ohmy:

Lenke til kommentar

-Jeg er ekstremt lat, f.eks nå har jeg veldig lyst på litt lakris som er ca 2 meter vekke, men jeg orker ikke, mamma er i rommet ved siden av, og jeg er veldig sulten men gidder ikke spør om hu kan lage middag.

-Jeg er skikelig kverulant, kunne diskutert dopapir hele livet mitt.

-Det er et par ord jeg synes er drit morsomme: Kasjotten, børsa, på tide og navnet Jørn.

-Jeg vil ikke være populær, og jeg vil ikke at noen andre skal være som meg, men hadde likt om noen likte samme musikk etc da. Sikkert ikke så unormalt, men så er jeg 14 da...

-Jeg går rundt og håper at folk skal si noe stygt til meg eller gjøre noe dumt mot meg, så jeg kan li forbanna og banke dem, dette gjelder ikke venner.

-Jeg liker ikke spsielt godt tynne jeneter, heller litt for mye enn for lite.

-Når noen f.eks slår meg begynnr jeg bare le, kan ikke noe for det, uansett om det er skikelig vondt synes jeg det er hysterisk morsomt. Noen ganger hjelper det faktisk, mens andre ganger slår de bare hardere.

-Av en eller annen grunn har øynene mine fått mye bank gjennom årene, når jeg var liten stakk en større gutt en pinne i øyet mitt så jeg måtte til legevakten, jeg har fått en bommerang der hvor øyebryne er, måtte sy to sting, fikk en slags vann brennenesle på øyet i ferien, fikk faktisk sår og har det enda.

-Av en eller annen grunn liker jeg alt som er av spaghetti/nudler o.l, men er vel egentlig ikke så merkelig.

-Jeg synes kakelakker og lignende er det vemmeligste som fins, det finnes ikke noe vemmeliggere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...