Veronica Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Hm...Mye unormalt med meg. Noen ganger får jeg sånn anfall at jeg MÅ klipe i noe og lage lyd med munnen samtidig. Det går mest utover armene til Hanne:) Endret 28. juni 2005 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg, unormal? Neeeivel! Humoren min kan ikke akkurat kalles humor, det er mere som sprøe ord som popper ut av en sprø munn. Det er kjipt å være så normal! Liker folk som er litt annerledes enn alle andre. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Må bare si det.... Hva er å være normal? Det er vel en definisjon av noe vi oppfatter som normalt, men som kanskje er helt fucket Er enig.. Sånne "supernormale" folk som gjør alt det alle andre gjør er kjedelige, ingenting spennende/morsomt med de.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Normale er vel "gjennomsnittet" av alle "unormale". De som ikke har det du har for du er spesiell? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Det er litt vanskelig å definere det syns jeg. Fordi at egentlig er det jo ingen som er verken normale eller unormale.. Alle er jo forskjellige på ALT. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hva kaller man folk som sitter og lager terrorplaner, og funderer på hvordan man kan snike ting inn i fly som flyfolket ikke vil ha inn? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Terrorister. Så det er det jeg er? Hmm. Det var godt å vite. Jeg hadde jo trodd at terrorister var de som gjennomførte planene. Jeg er bare en herremann som liker å holde hjernen i gang med å tenke ut tricks Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Osama bin laden-folk. Hehe. Kult. Jeg har jo ikke så mektig skjegg som han men men. Og så deler jeg ikke mine teorier med andre, Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Jeg har ên shorts - 3500,- til klær, men gidd ikke å dra meg til byn. Unormalt? ^^ -Jar Endret 28. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Jeg har 2 shorts . En fra i fjor og en fra bursdag. Verre? Endret 28. juni 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg bruker de samme klærne hver dag, vasker dem aldri. Jeg har 10 lommebøker, pengene mine er fordelt jevnt i dem alle. Jeg har 10 forskjellige dameparfymer under senga mi? Er jeg unormal? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har 2 shorts . En fra i fjor og en fra bursdag. Verre? jeg har 2 olabukser jeg bytter på med å gå i Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har 2 shorts . En fra i fjor og en fra bursdag. Verre? jeg har 2 olabukser jeg bytter på med å gå i heh - ikke så langt unna meg Har vel kanskje 3, 4 bukser som jeg pleier å bruke - kanskje 2 eller 3 gensere jeg synes er ok... Hater å kjøpe klær! Hvordan skal jeg vite hva som ser kult ut? jeg er da ikke mote-ekspert! Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg er Unormal jeg! Går i forsvars posisjon med en gang noen gjør en kjapp bevegelse innenfor en radius av 5 meter! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Når jeg begynner å kjede meg på fester, konserter, kinofilmer eller lignende så begynner jeg å legge planer for hvordan jeg best mulig skal: a) drepe alle til stede mest mulig effektivt og komme meg unna b) ta alle til stede som gisler og komme meg unna med det Er jeg terrorist jeg også? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg har 2 shorts . En fra i fjor og en fra bursdag. Verre? jeg har 2 olabukser jeg bytter på med å gå i heh - ikke så langt unna meg Har vel kanskje 3, 4 bukser som jeg pleier å bruke - kanskje 2 eller 3 gensere jeg synes er ok... Hater å kjøpe klær! Hvordan skal jeg vite hva som ser kult ut? jeg er da ikke mote-ekspert! samma :!: . Men søstra mi krever at jeg skal ha nye klær så det ligger nå 5-6 shortser i skapet Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Når jeg begynner å kjede meg på fester, konserter, kinofilmer eller lignende så begynner jeg å legge planer for hvordan jeg best mulig skal:a) drepe alle til stede mest mulig effektivt og komme meg unna b) ta alle til stede som gisler og komme meg unna med det Er jeg terrorist jeg også? samme når søstra mi drar meg med på butikker, ser etter rømningsvei etter jeg har drept noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå