Gå til innhold

Tråden for de unormale


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bandidos Pelle Skrevet: 04/01/2005 : 16:10


  •  
  • Jeg er altfor bortskjemt.
     
  • Jeg taper aldri diskusjoner.
     
  • Er livredd for sukkersyken, men spiser og drikker masse søtt.
     
  • Gjør aldri lekser.
     
  • Greier ikke sove før rundt 01.00.
     
  • Elsker rot.
     
  • Hater at folk ikke greier å innrømme at de har tapt en diskusjon.
     
  • Hater at folk hele tiden skal plukke på mine ting.
     
  • Fryser hele tiden på beina, men istedenfor å ta på meg varme sokker, tar jeg heller varmeovnen nærme føttene.
     
  • Jeg har aldri prøvd røyk, snus og andre narkotikum, ser vi bortifra noe alkohol.
     
  • Greier ikke å bli god venn med en jente uten å bli forelsket.
     
  • Aldri vært sammen med noen.
     
  • Hater å tape.
     

Det er meg. Jeg er unormal.

 

DING DING DING!Her burde det ringe i en bjelle et sted. :!:

Endret av egmur
Lenke til kommentar

- Er kronisk pirkete, retter opp små og store språklige feil i mine omgivelser, men blir samtidig forbannet hvis noen har noe å si på mitt eget språk

-Hvis jeg har kontanter får jeg angst hvis de ikke er vekslet inn i de høyeste lappene/myntene de kan.

-Jeg er livredd hester og elger, synes begge skapningene er sinnsykt store og truende.

-Får dårlig samvittighet hvis jeg bruker penger jeg har i banken

-Synes fastfood smaker forferdelig

-Går og fantaserer for meg selv hver gang jeg er alene

-Kan ikke fordra lykkelige, fornøyde eller unormalt dyktige mennesker

Lenke til kommentar
Det er normalt. Som sagt var det en her som var 17 og aldri hadde forelska seg... noen forelsker seg ikke før de er langt opp i 20 årene...

Correctamente. Jeg var 23 år før jeg forelsket meg. Og det er fremdeles den eneste jenten jeg har forelsket meg i. Synd hun var over ørene forelsket i en annen kar.

 

Ikke lenge før DVDen ramler ned i postkassa mi nå...sammen med The Shaggs

 

Ooh. The Shaggs OG B-filmer. Om du er glad i B-filmer (og musikaler, som jeg) så må du få fatt på The Forbidden Zone. En svarthvitt nullbudsjetts musikal med et ekstremt sykt persongalleri, og for guds skyld, Danny Elfman i rollen som djevelen synger "Minnie The Moocher".

 

The holy grail of b-filmer. (ihvertfall i mine øyne)

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
Har nå mer penger enn jeg noen gang har hatt, jeg tørr nesten ikke å bruke de. :p

Må si jeg sliter med det totalt motsatte :blush: . Sjelden jeg ser noen verdi i penger i seg selv, så fort jeg har penger i bank eller i lomma er det som regel alltid å tenke på hva jeg har råd til å kjøpe :roll: . Sliter litt med spare-begrepet hvertfall... Heldigvis har jeg jobb og har råd til det meste jeg har lyst på, men det er uansett litt plagsomt når jeg nesten hver måned klarer å bruke opp all lønn...

 

Ellers;

- Kan stort sett veldig mye teoretisk sett, men er ikke så ofte jeg klarer å bruke det praktisk. F.eks. trafikkregler o.l. :(

- Sitter med mye informasjon, som de fleste vil si er nokså ubrukelig i dagliglivet. Får ikke noe ut av dette i grunn, men allikevel søker jeg hele tiden etter slik info. Feks. kan jeg stort sett alle tromme-produsent merker i hodet, samt modeller de har og hvilken tretype de er bygd opp av. Har også ganske mye kjennskap til data hardware, men når det blir tatt opp i diskusjoner er det sjelden jeg klarer å få fram noe interessant i det hele tatt...

- Altfor snill, dvs litt redd for å såre andre

- Har sjelden veldig stort behov for mobil, er ikke den som ringer mest rundt og prater i det hele tatt veldig lite i telefonen, men allikevel er jeg veldig interessert i ny mobil teknologi, og har veldig lyst på en ny hver gang det dukker opp noe interessant...

Sikkert mer jeg har glemt, men er det jeg kommer på nå...

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Jeg er vel en av de som er mest Harry Potter fanatiker. Er det noe jeg aldri får nok av så er det ting som har noe med Harry Potter å gjøre, jeg godtar alt så lenge det om Harry Potter!

Vel..jeg tror jeg har lest Harry Potter i tidenes mest "upassende" sammenheng :innocent:

 

Vi fikk det begge to som vi ville jaffal :p

 

Edit:

Det som gjør meg unormal (bortsett fra det over her)

 

1: Har god økonomisk styring

 

2: Betegner meg selv som geek, men kjøpte meg seng til 12k i stedet for datadeler

 

3: Trives kjempegodt på kjøkkenet og har ikke noe i mot å ta oppvaska

 

4: ELSKER å lese

 

5: Jeg kildesorterer

 

6: Er dataansvarlig i en bedrift med kontorer i Kongsberg, Drammen og Hønefoss.

 

7: Jeg har en projektor til 18k, men har lerret til 259,- =)

 

Kan ikke tenke på noe mer i farta, når man ser på lista må man ha i tankene at jeg er 23 år, single og har aldri satt mine ben på en høyskole.

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar
Jeg er vel en av de som er mest Harry Potter fanatiker. Er det noe jeg aldri får nok av så er det ting som har noe med Harry Potter å gjøre, jeg godtar alt så lenge det om Harry Potter!

Vel..jeg tror jeg har lest Harry Potter i tidenes mest "upassende" sammenheng :innocent:

 

Vi fikk det begge to som vi ville jaffal :p

jeg tok den! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...