Gå til innhold

Tråden for de unormale


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- jeg hater å møte gamle bekjente som jeg ikke har sett på lenge på buss/t-bane føler meg helt innestengt og ubekvem

 

- jeg hater å møte gamle lærere, får ikke frem noen ord, fremstår som en total idiot

 

- jeg hater å møte nye folk feks en date på en kafe, restaurant begynner å svette som faen og får helt noya.. hvis jeg derimot møter nye folk ute går det helt flott..

 

- jeg elsker datamaskiner, men klarer ikke å prate om dem. Jeg har holdt på med datamaskiner hele livet. Kan en hel del om data men alikevel vil jeg helst ikke snakke om data i det hele tatt. Er jeg hjemme hos folk og reparerer maskinene deres, begynner jeg å svette og føle meg uvell hvis de spørr meg om datating (føler meg som en nerd)

 

:no:

Lenke til kommentar

jeg er paranoid.

 

stoler sjelden på folk .

 

er asosial.

 

trur av og til at folk følger etter meg eller overvåker meg.

 

har på følelsen av at en eller annen kan lese tankene mine.

 

drikker ikke og røyker ikke ( som så og si er en bra ting )

 

liker ikke noen form for "fest"

klager på mye.

 

klarer av ukjent grunn å fokusere varme til hendene ( litt ukontrolert av og til )

 

det er mye mer men jeg er på skolen, orker ikke å skrive mer.

 

Edit: også glemte jeg at jeg hater når noen bare kommer bort, også tar de på skulderen osv ( noe av det har med å gjøre at jeg reagerer med å slå :p som en refleks

Endret av Gohan
Lenke til kommentar
mye rart her ja :p

 

here goes..

 

jeg elsker japansk anime og manga, faktisk så mye jeg seriøst vurderer å studere språket bare så jeg forstår hva som blir sagt og skrevet. drømmen er å flytte til japan.

to om det. japan er det landet i verden som jeg liker best. med tanke på anime manga språket skrift språket og kulturen ^^

 

og jeg drømmer også om å flytte til japan.

 

offtopic: har du noen anelse om hvor jeg kan få tak i en japansk ordbok ? og/eller hvor jeg kan få en liten selvopplæring ellerno på å tyde skriften og skrive ??

jeg kan japansk ( ikke sånn veldig mye ) via anime :p men jeg vil nok lære MYE mer enn det. (tegner anime daglig :p )

 

Edit: sorry for dobbel post

Endret av Gohan
Lenke til kommentar
Jeg har ei skolisse knyttet rundt håndleddet. En slags fashion statement, jeg vet ikke helt...har bare gjort det siden 6. klasse. Blitt en vane. Føler meg nesten naken uten den.

Lukter ikke det litt promp når du dusjer og lar den tørke, dusjer og lar den tørke, etc..?

Jeg tar den av meg når jeg dusjer. Og den blir selvsagt vasket i ny og ne.

Lenke til kommentar

jeg har finni ut at det er mye jeg har felles med dere.. mye jeg ikke har skrivet. som f.eks at når jeg er på do oppe må jeg sjekke dusj forhenget...

 

jeg husker ting fra jeg var 2 - 3 år men ikke det jeg gjorde i går ( det husker jeg som regel et par dager etter )

 

sliter med å få meg noe kontakt med jenter.

enten så er jeg bare en person ingen liker eller så er det bare jeg som misstolker.

 

hvis noen lærere tar på meg på skuldern så sier jeg alltid "IKKE TA PÅ MEG" og dytter de bort

 

noen i klassen klager på at jeg er for hardhent ( selv om det ofte er et uhell )

har veldig kort lunte ( er mye bedre nå ) men jeg blei mobba i 8 år på skolen så det er kanskje ikke så rart i.

 

veldig glad i pc og folk klager på at jeg er for asosial utenfor pcn.

ganske glad i pc spill, som cs, warcraft 3 og FT ( tenkte på å kjøpe WOW men gidder ikke )

 

mangler ofte penger til ting. spiste alldri frokost før men jeg må det eller så sovner jeg.. ( begynte å snorke i en KRL time for litt siden ) som ente med kjeft :\

 

veldig deprimert i perioder. alldri no ordentlig glad ( med mindre det slipper inn en vits i ny og ne som jeg kanskje ler av )

rakker alltid ned på meg selv. og blir frustrert under prøver.

som f.eks: jeg har hatt matte en dag, så forstår jeg mer enn de fleste. (jeg forstår noe i hvertfall :p ) men kommer det en prøve om det. så begyner jeg å tenke på ting som ikke har noe med det å gjøre

 

havner også inn i en slags "transe" av og til, der jeg tenker på noe og verden blir "borte". som oftes skjer under prøver eller kjedelige ting.

 

hører veldig godt. ( det starta for et par uker siden ) . jeg hørte broren min komme fra ca 300 meters avstand i en diesel dreven bil ( som bråker ekstremt lite ) og herifra skal det så og si være umulig å kunne høre biler .

 

det kommer sikkert mer etter hvert ( om et par dager da jeg kommer på det igjen :p )

Endret av Gohan
Lenke til kommentar
offtopic: har du noen anelse om hvor jeg kan få tak i en japansk ordbok ? og/eller hvor jeg kan få en liten selvopplæring ellerno på å tyde skriften og skrive ??

jeg kan japansk ( ikke sånn veldig mye ) via anime :p men jeg vil nok lære MYE mer enn det. (tegner anime daglig :p )

 

Edit: sorry for dobbel post

<OT>

bokhandelen skal vel ha eller greie å skaffe tilveie en norsk/japansk ordbok..eller, viss du greier deg med en online ordbok så er denne bra. denne siden har også noen grunnleggende gjør det selv kurs. ellers så har language now ett japansk språkkurs på cd-rom for en neve dollar. kurset er på engelsk.

</OT>

Lenke til kommentar

excelent topic!

 

slettet

 

PS! Vær vennlig og ikkje "quote"meg. Skulle angsten få overhond om at noen bekjente kan lese dette vil eg ha mulighet til å slette alle spor etter meg.

:omg:

 

9. hater forresten slike folk som alltid er overlykklige. Gir meg fnatt!

Endret av Kløno
Lenke til kommentar
Jeg har ei skolisse knyttet rundt håndleddet. En slags fashion statement, jeg vet ikke helt...har bare gjort det siden 6. klasse. Blitt en vane. Føler meg nesten naken uten den.

Jeg også! Faktisk to. Har hatt de på siden sommeren, aldri tatt de av (blir jo rene når man dusjer), og aner ikke hvorfor jeg har de der, bare føler for det. :)

Lenke til kommentar
Jeg har ei skolisse knyttet rundt håndleddet. En slags fashion statement, jeg vet ikke helt...har bare gjort det siden 6. klasse. Blitt en vane. Føler meg nesten naken uten den.

Jeg også! Faktisk to. Har hatt de på siden sommeren, aldri tatt de av (blir jo rene når man dusjer), og aner ikke hvorfor jeg har de der, bare føler for det. :)

Jeg tar den av når jeg dusjer... Syns våt skolisse er irriterende å gå med :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...