t0ffemannen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg bygde pc for broren min for 2 dager siden og helt til idag har den funket helt fint ! Da han satt surfet isted luktet det svidd og vi slo av pcen.Da vi startet opp igjen fikk vi en feil melding om at det ikke var noen disk koblet til pcen og det luktet svidd.Er den ødelagt ? Den funket ikke i min maskin heller ! Trenger hjelp ! Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 oppsøk forhandler og si at den var sånn når dere fikk den, at den aldri har funka, så får dere nok en ny... Hadde i alle fall jeg gjort, selv om det er litt sleipt Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ja men hva med alt inn på hdd ? Takke for svar! Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hmm... Hvis dere bare har hatt den i 2 dager er det vel ikke så enormt mye på den regner jeg med.. (usikkert) Men hvis forhandler finner ut at det er noe på den kan det bi litt av en vrien sak... Er ikke sikkker på hvem av disse to du mente men... Jeg er erlig ikke talt helt sikker på hva jeg ville gjort.. Hvis du mister den i bakkeneller noe går dette karnsje på husforsikring eller reiseforsikring, jeg ville i alle fall prøvd å få tilbake pengene på en eller annen måte :!: Men du får gjøre det du syntes er best, lykke til, håper du får det slik du vil Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Men altså. Om brukeren ikke har gjort noe galt, er jo dette en garantisak. Har du overklokka PC-en din noe? Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Nei har ikke overklokket. Lenke til kommentar
dj_j0tul Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hvis det er en fabrikasjonsfeil med hardisken, så går jo det under garanti..? Vet om en som hadde samme problemet, han ringte butikken, forklarte problemet, og sendte den inn. Det viste seg, etter at butikken fikk sendt den til testing at det var produksjonsfeil=) Så, om du ikke har overklokket, eller brukt en strømforsyning av forferdelig dårlig forfatning, så skal du kunne overleve detta med god samvittighet Lenke til kommentar
t0ffemannen Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Takk ! Jeg ringer til forhandeleren og forklarer problemet,så får jeg sikkert en ny disk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå