andesam Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Noen som har noen erfaringer med disse høytalerne? Er ute etter noen høytalere som spiller klart of fint og som det er litt trøkk (bass) i. Høytalerne skal for det meste brukes til å spille metal musikk, og noe film. Kan også nevne at jeg skal bruke en eldre forsterker. Det er dog en bra forsterker, kosta 2000 brukt for kanskje 20 år siden. (det var mye penger den gangen...) En JVC JR-S300, hvis det sier noen noe. Takker for alle svar Endret 3. januar 2005 av andesam Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har ikke fått hørt disse selv, men med 2x8" bass i hver høytaler bør du få masse trøkk. Disse går også ganse dypt i bassen, faktisk ned til 30 hz. Vet det er noen som har dem på http://www.minhjemmekino.no huser ikke nicket, men sånn jeg husker det var han veldig fornøyd med dem. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Takker for svar Er en liten elektrobutikk ikke så langt ifra her som visstnok skal ha de, skal avgårde der en dag for å høre på de. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Skriv hvordan de låter da! Er litt nyskjerrig selv Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Var å hørte på de i dag. Fikk ikke noe ordentlig inntrykk av de, hørte bare på radio og de stod ikke helt bra plassert, men det virket som om det var veldig god lyd i de. En equilizer hadde jeg foretrukket da... Men han i butikken solgte også noen andre høytalere som virka litt interresante. Genexxa GX 1000. 3 veis høytalere med 1"horn, 5" mid og 2x 10" woofere til 2000(350W). Syntes ikke det var så gal lyd i de heller. Noen som har noe erfaring med disse høytalerne? Ble litt sugen på de ettersom de var så billige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå