JenkaRiPS Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg bare lurer på om det finnes noen greie programmer for og kun se f.eks tv på pc'en via video-inn. Fulgte med WinCoder til mitt Gainward-kort, men dette er kun for grabbing, så det er ikke mulighet for fullskjerm og heller ikke masse instillingsmuligheter. På mitt gode, gamle Radeon-kort fulgte det med sw hvor en kunne kjøre fullskjerm, slå på flickerfilter osv. Anyone? -- Tommy H. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg lurer på det samme, jeg fikk med et godt program fra asus som fulgte med skjermkortet, men har mistet det.. Så nå leter jeg etter et nytt.. Si iofra hvis du finne noe... har lett en stund nå jeg.. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg bruker et kjekt lite program som dere finner på http://www.iulabs.com/ iuVCR heter det, funker veldig greit. Med dette progget kan du både se på tv i fullscreen og recorde direkte til f.eks. DivX. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 tror ikke dette funker for meg.. jeg har ikke et eget videok kort, men en video in og ut på skjermkortet kitt, (asus ti200 deluxe) prøvde det, men det sto at capture device ikke ble funnet.. noen ideer? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Video capture PCI card with WDM-drivers installed (bt848/bt878-based cards recommended as a good tested device. dette er et av kravene til å bruke dette programmet.. jeg ahr da ikke et pci capture device.. såvidt jeg vet..:smile: Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 hehe dere ass. Jeg har et gf2 kort med video in og video ut. Dere må laste ned Video Capture Driver - "WDM104n" for eksempel eller så ligger driveren på cd som fulgte med skjerm kortet deres. Etter installeringen av denne driveren burde problemet deres være løst :smile: Håper iallefall at jeg har rett her, hvis ikke så har jeg tatt feil :smile: [ Denne Melding var redigert av: ostepopp på 2002-06-09 22:49 ] Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Du har mulignes rett der ja:-) Håper jo inderlig det.. Har akkurat installert wbm`n så ser vi hva som skjer.. Skal ta en restart, men må bare bli ferdig med en download.. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå