mihcaoj Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg driver å flasher x800pro vivo > x800xt pe nå, men har da det kjedelige problemet at jeg ikke får starte opp fra diskett når jeg restarter pcen! Er det en spesiell knapp jeg må holde inne?(Har win xp pro) Trenger hjelp, KJAPT! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ingen som vet? ;/ Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Skal vel funke å sette inn en diskett, og ha bare starte opp. Sikker på at disken funker da? Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Sjekk Boot rekkefølge i Biosen du sett floppy som first boot device Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 haha... allerede gjort BUGS_Y, og nå er skjermkortet mitt flashet =) men tusen takk allikevel. Burde absolutt kommet på dette tidligere =) men men... *glad! kjører på 520/560 Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Fint om du sier hvordan du løste det, slik at andre kan lære av dette. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Han har vel allerede gjort det? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Han har vel allerede gjort det? Han sa det var flashet nå, og alt var fint, men han sa ikke hvordan han løste det. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) haha... allerede gjort BUGS_Y Han fikset med disketten i BIOS? Kan du virkelig ikke lese innleggene? Endret 3. januar 2005 av and_mit Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Tror andre er bedre kvalifiserte til å forklare dette.. Men du må holde inne "Delete" knappen når du restarter pcen.. Da entrer du BIOS'en.. Der kan du gjøre masse skummle greier http://www.gamesfreak.net/forum/viewtopic.php?t=438 - Der har du forresten den BESTE flash guiden etter min mening(jeg er kresen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå